• St. Caeciliafeest 18 november
We kunnen terug kijken op een zeer geslaagd Caeciliafeest. Een mooie Mis, een zeer geslaagde middagactiviteit en een gezellige avond met lekker eten en gezellige muziek.
Werkgroep bedankt voor de organisatie!

• Sinterklaas in Baexheimerhof 19 november
Zwarte pieten bedankt dat jullie Sinterklaas hebben begeleid tijdens zijn bezoek aan Baexheimerhof.
Ook de muzikanten hartstikke bedankt voor het muzikaal begeleiden van Sinterklaas tijdens deze middag!

• Hobbymarkt 26 november
Morgen vindt de hobbymarkt in Baexheimerhof plaats.
Als je bent ingedeeld om te helpen, zorg dat je tijdig aanwezig bent.
Uiteraard ben je ook allemaal van harte welkom om de vele hobby’s te komen bekijken of gewoon voor een lekker kopje koffie.

• Kerst op AZC
Dinsdag 19 december wordt er op het AZC weer een Kerstdiner georganiseerd en is gevraagd of Fanfare Aurora dit muzikaal wil opluisteren.
Wil je deelnemen aan dit ensemble geef je dan uiterlijk DIT WEEKEND op bij Jean via jeanpisters@hetnet.nl

• Toneelavond
Stichting Vrienden van Fanfare Aurora organiseert zaterdag 2 december de jaarlijkse toneelavond. Toneelvereniging Ons Genoegen ’84 uit St. Joost brengt het hilarische stuk “Ein doad gewuuen zaak”. Wil je een gezellige avond lekker lachen, kom dan zaterdag 2 december 20.00 uur naar Baexheimerhof.
De entree is € 8,00 per persoon in de voorverkoop, kaarten bij bakkerij het Mikpuntj en Spar Synco.

• Sponsorkliks:
Met Sinterklaas in het land en de Kerst voor de deur is het weer tijd om cadeautjes te kopen.  Of wil je al een nieuwe wintergarderobe kopen of een wintersportvakantie boeken? Of wil je gewoon een aankoop via internet doen? Ga dan eerst op de website van Aurora naar Sponsorkliks of rechtstreeks via https://www.sponsorkliks.com/products/shops.php?club=4191 naar je favoriete webwinkel! Op deze manier kun je fanfare Aurora een klein beetje sponsoren met jou aankoop. Van het aankoopbedrag gaat er namelijk een gedeelte naar fanfare Aurora, veelal variërend van 2 tot 10%!
Voor de koper blijft de prijs echter gelijk, waardoor het je niks extra’s kost!

Vrijdag 1  december 20.00-22.00 uur
Zaal gereed maken Els Jacobs, Jan Linssen
Vrijdag 8 december, 20.00-22.00 uur
Zaal gereed maken Marjo Schroën, Petri Sijbers, Ymke vd Hurck

Vrijdag 1 december repetitie 18.30-19.45 uur
Zaal gereed maken Zoe Bonten, Anne Vandewal, Isa Vandewal
Vrijdag 8 december repetitie 18.30-19.45 uur
Zaal gereed maken Nathalie Pisters, Christel Pisters, Iris Schroijen

Vrijdag 1 december:18.45-19.45 uur in Baexheimerhof, dirigent Hub Geraats
Vrijdag 8 december: 18.45-19.45 uur in Baexheimerhof, dirigent Hub Geraats
Eventuele afmeldingen bij Hub Geraats 06-25653412 of
afmeldenjeugd@fanfareaurora.nl

Woensdag 29 november:  19.15-21.00 uur in Baexheimerhof, dirigent Ruud Joris
Woensdag 6 december:  19.15-21.00 uur in Baexheimerhof, dirigent Ruud Joris
Eventuele afmeldingen bij Bas v Helden 06-46528271

St. Caeciliafeest, zaterdag 18 november
Zaterdag 18 november vierde Fanfare Aurora haar jaarlijkse St. Caeciliafeest. Dit jaar had dit feest het thema “Carnaval” en het beloofde dan ook een gezellige dag te worden.
We begonnen de middag met een mooie Eucharistieviering. Een H. Mis ter ere van het feest van onze beschermheilige Sint Caecilia, patrones van zang en muziek. De muziek werd verzorgd door één groot orkest van het jeugdensemble de Aurora Super Kids, jeugdfanfare en fanfare. Samen muziek maken is tenslotte het aller-leukst.

De middag werd voor jong en oud vervolgd met ‘vlag veroveren’.
5 Teams gingen in het dorp opzoek naar locaties en opdrachten om zo met elkaar de strijd aan te gaan voor de uiteindelijke winst. Om 18.00 uur was het spel ten einde en kon het avondprogramma van start gaan.
Door de frisse buitenlucht, de lange wandeling en het spannende spel werd iedereen hongerig en kon dan ook, al dan niet verkleed vanaf 19.00 uur genieten van een heerlijk uitgebreid buffet.

Na het eten werden onze jubilarissen, Els Jacobs 15 jaar lid en Jos v Herten 41 jaar lid toegesproken en gehuldigd en de winnende groep bekend gemaakt waarna het feest kon beginnen. Er werd veel plezier gemaakt en gedanst op de gezellige muziek en natuurlijk mocht aan dit feest een optreden van een, voor deze avond uitgebreide Baxheimermuzikanten niet ontbreken. Het was een zeer gezellig en geslaagd feest.
Dank aan de organisatie, dank aan de werkgroep Caecilia!

Toneel
Stichting Vrienden van Fanfare Aurora organiseert op 2 december 2017 de jaarlijkse toneelavond. Toneelvereniging Ons Genoegen ’84 brengt op de planken:
“Ein doad gewuuen zaak”.
Fernand Fokker, directeur van een bloeiend bedrijf wil Germaine, zijn bazige vrouw, laten vermoorden. Hij wil dit laten gebeuren in de flat van een van zijn werknemers, Frank de Graaf. Over en weer wordt er wat getrokken omtrent de locatie en tijdstip en doet hij het wel of niet. Fernand weet Frank tenslotte over te halen door hem een titel als toekomstig directeur van zijn bedrijf aan te bieden. De “moord” zal overdag tijdens hun afwezigheid gaan plaats vinden in de flat van Frank en zijn vrouw Ria. Voor de huurmoordenaar Bob Moens is dit echter pas zijn eerste opdracht en na een hele dag winkelen, komt hij samen met Germaine ’s avonds pas bij de flat aan, als Frank en Ria al aanwezig zijn en Fernand daar in dezelfde flat op zijn beurt “het gebeurde” met zijn liefje wil vieren.  Huisbaas Victor komt ook nog te pas en te onpas de flat binnen wandelen en dan is verwarring compleet en volgen de komische situaties elkaar in een razend tempo op.
Natuurlijk zullen bij u weer vele vragen opkomen die aan het eind, na de nodige lachspier oefeningen, zoals gewoonlijk weer beantwoord zullen zijn.
Kom dan naar Baexheimerhof, Kerkstraat 1a te Baexem, aanvang 20.00uur.
De entree is € 8,00 per persoon in de voorverkoop, kaarten te koop bij bakkerij ’t Mikpuntj en Spar Synco) kaarten aan de kassa kosten € 10.00

Activiteitenkalender 2017-2018
26 november: Hobbymarkt