Geslaagden voor B-diploma
Julie Parren (alt sax) en Maud van den Hurck (sopraansax) zijn afgelopen week geslaagd voor hun B-diploma. Dames proficiat!

Workshop 24 en 25 juni met BS Harlekijn
Op 24 en 25 juni vond het muziekproject i.s.m. met BS Harlekijn en Myouthic plaats. Op donderdag 24 juni vond het 1e gedeelte plaats met de kinderen van groep 1 t/m 4. Zij hadden een vossenjacht in en om school. De kinderen waren erg enthousiast, ze hebben veel plezier gehad met alle vossen. Anke, Janou en Pien en alle kinderen van het opleidingsorkest waren top! Onze leden krijgen een groot compliment van Anne de Graef en Janne Sars van Myouthic en de leerkrachten van BS Harlekijn.
ML5 heeft opnames gemaakt die uitgezonden zijn op vrijdag 25 juni vanaf 17.00 uur. Via deze link https://youtu.be/zTcnwOpGPP4 kunnen jullie dit terugkijken.
In het 2e gedeelte van het project hebben de kinderen van groep 5 t/m 8 op 25 juni een muzikale escaperoom gehad.

Donateursactie
In de week van 9 t/m 16 juli is de donateursactie. Dit jaar wordt er wederom niet huis aan huis gecollecteerd maar worden er flyers in de bus gedaan. De flyers worden volgende week uitgedeeld aan de leden. Het stratenplan volgt deze week.

Zomerconcert 16 juli a.s.
Om na lange tijd weer eens muzikale klanken te laten horen in het dorp, is er besloten om op vrijdag 16 juli a.s. het zomerconcert in aangepaste vorm te laten plaatsvinden ( en dus niet op 9 juli zoals eerder vermeld)
Het concert zal aanvangen om 19.30 uur bij de Baexheimerhof met het opleidingsorkest (ca. 45 min) en aansluitend zal de fanfare een uitvoering verzorgen (ca. 20 min).
Indien de weersomstandigheden het toelaten zal het concert buiten plaats vinden. Mochten de weersomstandigheden het niet toelaten dan zal alleen het opleidingsorkest in de Baexheimerhof een optreden verzorgen en zal de fanfare aansluitend een normale repetitie houden (want met binnen musiceren van de fanfare i.c.m. publiek zijn er helaas beperkingen)

Deze opzet van het concert is overigens tot stand gekomen na overleg met de dirigenten, MC, JC en bestuur.

De volgende stukken zullen door de fanfare ten gehore gebracht worden:
- Ross Roy
- Queen of the Dolomites
- F1 theme
- Noelzer mars
Het verzoek om deze stukken nog even nader te bekijken.

We vragen iedereen flexibel te zijn met eventuele laatste veranderingen.

We vragen jullie om 19.20 uur aanwezig te zijn.
Mocht je deze dag toch verhinderd zijn, graag z.s.m. afmelden via het gebruikelijke kanaal.

Vrijdag 2 juli 20.00-22.00 uur
Zaal gereed maken Lotte Jacobs en Kelly Ramakers
Vrijdag 9 juli
Zaal gereed maken Ton Ronckers en Bart Wijers
Afmelden: uiterlijk vrijdagmiddag 12.00 uur bij Jos van Herten 06-53594241 of via de website.

Vrijdag 2 juli
Beginners : 18.30-19.15 uur
Gevorderden: 19.30-20.15 uur
Vrijdag 9 juli
Beginners : 18.30-19.15 uur
Gevorderden: 19.30-20.15 uur
Afmelden: uiterlijk vrijdagmiddag 12.00 uur via afmeldenjeugd@fanfareaurora.nl

Activiteitenkalender 2021
16 juli              Zomerconcert
9 - 16 juli          Donateursactie
3 september     ALV
17 oktober       OSC
6 november      Caeciliafeest
28 november    Hobbymarkt
11 december    Pubquiz
19 december    Kerstconcert met Con Amore en Schutterij St. Jan o.v.b.