Welkom aan de nieuwe leden in het opleidingsorkest
Wij wensen Anouk Gawenda, Elke Timmermans, Hugo Staal, Resi Hanssen, Yannick v Deurzen heel veel succes en plezier met het spelen op hun instrument in het opleidingsorkest.

Start nieuwe blokfluiters
Volgende week starten er 5 nieuwe blokfluiters Leah Ramakers, Konstanty en Kornelia Waszczyk, Lize Gubbels en Tim Ruhl, ook hen wensen we heel veel succes en plezier in het spelen op hun blokfluit.

Nieuw lid groot korps
Renée Hoex, vriendin van Tjeerd Peeters, start na de muziekreis bij de trombones van het grote korps

Felicitatie geboorte
Wij feliciteren Dion en Lian die op 24 juli trotse ouders zijn geworden van hun zoon Melle.

Aanschaf zwarte mappen
René Hochstenbach heeft zwarte mappen geregeld die we bij concerten kunnen gebruiken voor op de pupiter in plaats van de zware houten platen. We gaan kijken of het logo van de Fanfare er op gemaakt kan worden. Als dit geregeld is worden ze uitgedeeld. René heeft deze gratis kunnen regelen.

Extra repetitie
In de aanloop naar het muziekweekend staat er op woensdag 6 september 20.00 uur een extra repetitie gepland.

Afscheid Pastoor Vankan
Ter gelegenheid van het afscheid van Pastoor Vankan zal er op kermiszondag een openluchtmis worden gehouden op de botsautobaan.
Iedereen is hier van harte bij uitgenodigd.
Ook zal de fanfare aan het eind van de ochtend een serenade brengen aan Pastoor Vankan.
Tijd en verdere details volgen nog.

OPROEP: Ontbrekende foto’s verzamelen
Het afgelopen jaar zijn er meerdere fanfare activiteiten geweest waarvan helaas geen foto’s zijn verkregen om op de website te plaatsen.
Om het fotoarchief weer compleet te maken, vragen we of iemand foto’s heeft van de volgende activiteiten:
16 april 2022: Concert in Bombardon i.s.m. Harmonie Philomena uit Haelen
27 april 2022: Koningsdag
22 mei 2022: opluisteren Communie mis
19 november 2022: Caeciliafeest (middag en avond)
23 december 2022: Kerstconcert fanfare en opleidingsorkest
Mocht je een of meerdere foto’s hebben dan graag sturen naar Jos van Herten, via mail of Wetransfer: jjhvanherten@gmail.com

Of weet je wie foto’s genomen heeft bij één van de activiteiten, laat het Jos even weten.
Vrijdag 1 september
Zaal gereed maken Lotte Jacobs en Tessie Cuijpers
Woensdag 6 september extra repetitie
Vrijdag 8 september geen repetitie i.v.m. muziekreis
Afmelden: uiterlijk vrijdagmiddag 12.00 uur bij Jos van Herten 06-53594241 of via afmelden@fanfareaurora.nl of via de website

Vrijdag 1 september
Beginners : 18.45-20.00 uur
Gevorderden: 19.15-20.30 uur
Vrijdag 8 september
Geen repetitie i.v.m. muziekreis fanfare

Activiteitenkalender 2023
8, 9,10 september         Muziekreis
19 november                Opluisteren Sinterklaasfeest Opleidingsorkest (o.v.b.
25 november                Caeciliafeest
26 november                Hobbymarkt
9 december                  Pubquiz
24 december                Opluisteren Gezinsmis Opleidingsorkest