Graag jullie aandacht voor onderstaande zaken.

Gefeliciteerd
En alweer hebben we  binnen onze vereniging een Carnavalsprinses!
Wij feliciteren Fleur Krekels (opleidingsorkest) als prinses Fleur I van BS Harlekijn.
Wij wensen haar samen met haar adjudanten Pit Francot en Saar Meisen heel veel plezier tijdens de Vasteloavend!

Doorstroom jeugd
Iris, Marit en Tim, jullie hebben met de Bontje middig afscheid genomen van het opleidingsorkest en  gaan nu verder bij de fanfare. Wij wensen jullie heel veel succes en plezier in het grote korps.

Hulp tijdens Bontje middig
Wij willen Ton Ronckers en Geert Joris van harte bedanken om namens de fanfare in de zaal te helpen tijdens de Bontje middig!

Nieuwe bestuursleden
Wij zijn blij te kunnen melden dat we twee nieuwe kandidaat bestuursleden aan jullie kunnen voorstellen.
Ruud Joris en Lotte Wijen gaan, na stemming tijdens de ALV,  het bestuur versterken.

Onderling Solisten Concours 14 april
Ook dit jaar staat het OSC weer op het programma. Meedoen kan als solist, maar ook als duo, trio of ensemble. Je kunt je hiervoor aanmelden via osc@fanfareaurora.nl voor 1 maart a.s.

Repetitie fanfare Aurora o.l.v. Maurice Daemen
Vrijdag 2 februari
Vrijdag 9 februari geen repetitie ivm Carnaval

Afmelden: uiterlijk donderdagmiddag 17.00 uur bij Jos van Herten 06-53594241 of via afmelden@fanfareaurora.nl of via de website

Vrijdag 2 februari
Beginners : 18.45-20.00 uur
Gevorderden: 19.15-20.30 uur
Vrijdag 9 februari geen repetitie ivm Carnaval
Afmelden: uiterlijk vrijdagmiddag 12.00 uur via afmeldenjeugd@fanfareaurora.nl

Activiteitenkalender 2024
2 maart                        Potgrondactie
Maart                           Ouderavond
14 april                        Onderling solisten concours
20 april                        Concert in de kerk
27 april                        Koningsdag
24 mei                          ALV
25 mei                          Meiboom plaatsen
7-9 juni                         Jeugd muziekweekend
21-28 juni                     Donateursactie
28 juni                         Zomerconcert
Najaar 2025                  Concours

Sponsoring Geld & Woning
Mark Peeters, Financieel Adviseur via Geld & Woning (https://geldenwoning.nl/hypotheekadvies-roermond), kan fanfare Aurora sponseren.