• Donateursactie
Hebben jullie de zakjes voor de donateursactie opgehaald en ingeleverd bij Irene?
Indien dit nog niet gebeurt is, dit dan graag uiterlijk morgen (zondag).

• Zomeravond Donateursconcert vrijdag 7 juli
Ook dit jaar kunnen we weer terugkijken op een geslaagd Donateursconcert.
De weergoden waren ons zeer gunstig gezind waardoor dan ook het zomerse thema goed tot zijn recht kwam.
Marit Camps en Rens Peeters werden verrast met een attentie vanwege hun mooiste zomerse outfit.
Het was een gezellige, zonnige avond, waarbij we hebben kunnen genieten van een mooie afsluiting van het afgelopen seizoen.
De organisatie / werkgroep had het goed voor elkaar, bedankt daarvoor.
We wensen iedereen een fijne vakantie en willen alle donateurs nogmaals bedanken voor hun financiële bijdrage het afgelopen jaar!

• Fijne vakantie
Nadat de SWG op woensdag 12 juli de laatste repetitie heeft, zal voor iedereen de vakantie beginnen.
Namens het bestuur wens ik jullie allen, eventuele partner en gezin een hele fijne onbezorgde vakantie toe !

• Limburgs Jeugdorkest
Op 15 en 16 juli geeft het Limburgs Jeugdorkest, waaraan ook Lotte Wijen en Janou Lambers deelnemen, een initiatief van de Limburgse Bond van Muziekgezelschappen om jong muzikaal talent samen te brengen, een tweetal concerten in het kader van het WMC Young Generations project. Dit is een project gericht op uitwisseling en samenwerking met jonge musici van over de hele wereld, waarbij jongeren worden uitgedaagd elkaar te leren kennen en uit te dagen. Het Limburgs Jeugdorkest gaat de uitwisseling aan met twee andere top-jeugdorkesten, te weten de Banda Juvenil de la Comunitat uit Valencia en het European Union Youth Wind Orchestra.
De samenwerking tussen het Limburgs Jeugdorkest en de beide andere jeugdorkesten komt tot uiting tijdens twee concerten in de cyclus WMC on Tour:
Zaterdag 15 juli, Limburgs Jeugdorkest en Banda Juvenil de la Comunitat Valencia: 20.00 uur in Borenburg te Voerendaal.
Zondag 16 juli, Limburgs Jeugdorkest en European Union Youth Wind Orchestra: 20.00 uur in de Maaspoort te Venlo.
Lotte en Janou veel succes en plezier toegewenst!

• Onthulling monument
Zaterdag 16 september (kermis zaterdag) vindt er bij Café de Staasie de onthulling van een monument voor een gevallen Britse soldaat plaats.
Fanfare Aurora zal hier muzikaal aan bijdragen.
14.30 uur vertrek richting café.
15.00uur aankomst en onthulling
16.00 uur einde ceremonie

• Sponsorkliks:
Wil je zomer inkopen doen of een zomervakantie boeken? Of wil je gewoon een aankoop via internet doen? Ga dan eerst op de website van Aurora naar Sponsorkliks of rechtstreeks via https://www.sponsorkliks.com/products/shops.php?club=4191 naar je favoriete webwinkel! Op deze manier kun je fanfare Aurora een klein beetje sponsoren met jou aankoop. Van het aankoopbedrag gaat er namelijk een gedeelte naar fanfare Aurora, veelal variërend van 2 tot 10%!
Voor de koper blijft de prijs echter gelijk, waardoor het je niks extra’s kost!

Woensdag 12 juli  2017  OUD-PAPIERACTIE in Baexem
Wilt u het papier s.v.p. omstreeks 18.00 uur aan de weg zetten, gebonden of in dozen van MAXIMAAL 20 KG, zonder hout of plastic. De bewoners van de Dorpstraat/Stationstraat worden verzocht het oud papier te plaatsen aan de straatzijde met de even nummers, vanwege de veiligheid van de ophalers.
Hulp wordt verwacht van: Jos v Herten, Irene Verheggen, Paul Geraets, Jac Heuts, Koen Vestjens, Leon Wulms, Gregor Ronckers, Petri Sijbers
Bijrijders: Tjeu Bonten, Ylona de Jong. Reserve: Jeanine Kierkels, Bart Joris
Mocht er ondanks de zorgvuldige planning toch ergens papier worden vergeten, neem dan contact op met Henk Hobus 06-11725464 of Tjeu Bonten 06-10439294
De eerstvolgende ophaaldag is: woensdag 9 augustus 2017