• St. Caeciliafeest 18 november
Vandaag vieren we het Caeciliafeest en wensen wij iedereen een hele gezellige dag toe!
H. Mis 14.00 uur
13.45 uur in uniform klaar zitten in de kerk
Programma:
Consolation van Jan de Haan
Jupiter Hyme van Johan de Meij
Samen met JF The Incredibles van Michael Giachino

• Sinterklaas morgen 19 november
Wij wensen alle muzikanten, pieten en kinderen een gezellig Sinterklaasfeest.

• Hobbymarkt 26 november
Hiervoor is een werkschema rondgestuurd.
Kijk even goed of je bent ingedeeld. Mocht je verhindert zijn, dan zelf voor vervanging zorgen en dit doorgeven aan Henk of Nico.

• Kerst op AZC
Dinsdag 19 december wordt er op het AZC weer een Kerstdiner georganiseerd en is gevraagd of Fanfare Aurora dit muzikaal wil opluisteren.
Wil je deelnemen aan dit ensemble geef je dan op bij Jean via jeanpisters@hetnet.nl
Of via beantwoorden van deze mail.

• Toneelavond
Stichting Vrienden van Fanfare Aurora organiseert zaterdag 2 december de jaarlijkse toneelavond. Toneelvereniging Ons Genoegen ’84 uit St. Joost brengt het hilarische stuk “Ein doad gewuuen zaak”. Wil je een gezellige avond lekker lachen, kom dan
zaterdag 2 december 20.00 uur naar Baexheimerhof.
De entree is € 8,00 per persoon in de voorverkoop, kaarten bij bakkerij het Mikpuntj en Spar Synco.

• Sponsorkliks:
Wil je al een nieuwe wintergarderobe kopen of een wintersportvakantie boeken? Of wil je gewoon een aankoop via internet doen? Ga dan eerst op de website van Aurora naar Sponsorkliks of rechtstreeks via https://www.sponsorkliks.com/products/shops.php?club=4191 naar je favoriete webwinkel! Op deze manier kun je fanfare Aurora een klein beetje sponsoren met jou aankoop. Van het aankoopbedrag gaat er namelijk een gedeelte naar fanfare Aurora, veelal variërend van 2 tot 10%!
Voor de koper blijft de prijs echter gelijk, waardoor het je niks extra’s kost!

Vrijdag 24 november, 20.00-22.00 uur
Zaal gereed maken Yvonne Custers, Anita Jenniskens
Vrijdag 1  december 20.00-22.00 uur
Zaal gereed maken Els Jacobs, Jan Linssen

Zondag 19 november: opluisteren Sinterklaas middag in Baexheimerhof
Vrijdag 24 november repetitie 18.30-19.45 uur
Zaal gereed maken Sanne Hobus, Inge Hobus, Cas Wijen
Vrijdag 1 december repetitie 18.30-19.45 uur
Zaal gereed maken Zoe Bonten, Anne Vandewal, Isa Vandewal

Zondag 19 november: opluisteren Sinterklaas middag in Baexheimerhof
Vrijdag 24 november:18.45-19.45 uur in Baexheimerhof, dirigent Hub Geraats
Vrijdag 1 december: 18.45-19.45 uur in Baexheimerhof, dirigent Hub Geraats

Woensdag 22 november:  19.15-21.00 uur in Baexheimerhof, dirigent Ruud Joris
Woensdag 29 november:  19.15-21.00 uur in Baexheimerhof, dirigent Ruud Joris
Eventuele afmeldingen bij Bas v Helden 06-46528271

Grote hobbymarkt Baexem.
Op zondag 26 november 2017 organiseert Fanfare Aurora voor de 22e keer in successie, haar  grote hobby markt. Ruim 60 hobbyisten demonstreren hun hobby en tonen hun werkstukken in een sfeervol ingericht zalencentrum Baexheimerhof.
Er is een verscheidenheid aan hobby’s te bewonderen.
Van het beschilderen van porselein, siersmeedwerk, quilten tot bloemsierkunst, glaskunst, sieraden maken, benodigdheden voor kaarten en nog heel veel meer.
Deze hobbymarkt duurt van 11:00 uur t/m 17:00 uur.
Onze hobbymarkt staat bekent om haar grootse opzet en gezellige sfeer, dus komt allen naar de Baexheimerhof gelegen aan de Kerkstraat 1a, te Baexem, waar voldoende parkeergelegenheid aanwezig is.
Entree € 2.00 kinderen onder de 12 mogen gratis mee naar binnen.

Toneel
Stichting Vrienden van Fanfare Aurora organiseert op 2 december 2017 de jaarlijkse toneelavond. Toneelvereniging Ons Genoegen ’84 brengt op de planken:
“Ein doad gewuuen zaak”.
Fernand Fokker, directeur van een bloeiend bedrijf wil Germaine, zijn bazige vrouw, laten vermoorden. Hij wil dit laten gebeuren in de flat van een van zijn werknemers, Frank de Graaf. Over en weer wordt er wat getrokken omtrent de locatie en tijdstip en doet hij het wel of niet. Fernand weet Frank tenslotte over te halen door hem een titel als toekomstig directeur van zijn bedrijf aan te bieden. De “moord” zal overdag tijdens hun afwezigheid gaan plaats vinden in de flat van Frank en zijn vrouw Ria. Voor de huurmoordenaar Bob Moens is dit echter pas zijn eerste opdracht en na een hele dag winkelen, komt hij samen met Germaine ’s avonds pas bij de flat aan, als Frank en Ria al aanwezig zijn en Fernand daar in dezelfde flat op zijn beurt “het gebeurde” met zijn liefje wil vieren.  Huisbaas Victor komt ook nog te pas en te onpas de flat binnen wandelen en dan is verwarring compleet en volgen de komische situaties elkaar in een razend tempo op.
Natuurlijk zullen bij u weer vele vragen opkomen die aan het eind, na de nodige lachspier oefeningen, zoals gewoonlijk weer beantwoord zullen zijn.
Kom dan naar Baexheimerhof, Kerkstraat 1a te Baexem, aanvang 20.00uur.
De entree is € 8,00 per persoon in de voorverkoop, kaarten te koop bij bakkerij ’t Mikpuntj en Spar Synco) kaarten aan de kassa kosten € 10.00

Activiteitenkalender 2017-2018
26 november: Hobbymarkt