Vandaag
Binnenkort in deze maand
Zomerconcert
Vrijdag, 16 Juli 2021, 19:30
Om na lange tijd weer eens muzikale klanken te laten horen in het dorp, is er besloten om op vrijdag 16 juli a.s. het zomerconcert in aangepaste vorm te laten plaatsvinden ( en dus niet op 9 juli zoals eerder vermeld)
Het concert zal aanvangen om 19.30 uur bij de Baexheimerhof met het opleidingsorkest (ca. 45 min) en aansluitend zal de fanfare een uitvoering verzorgen (ca. 20 min).
Indien de weersomstandigheden het toelaten zal het concert buiten plaats vinden. Mochten de weersomstandigheden het niet toelaten dan zal alleen het opleidingsorkest in de Baexheimerhof een optreden verzorgen en zal de fanfare aansluitend een normale repetitie houden (want met binnen musiceren van de fanfare i.c.m. publiek zijn er helaas beperkingen)
Locatie Baexheimerhof