Namens het bestuur wens ik jullie allen, eventuele partner en gezin een hele fijne onbezorgde en zonnige vakantie toe !

• Geslaagden
Een 9 tal leden van Fanfare Aurora hebben theorie examen gedaan met geweldige resultaten!
Wij feliciteren Maud vd Hurck, Esther Wijers, Lieke Geraats, Pleun Notté, Julie Parren, Zoë Bonten, Anne Vandewal, Jarno Schlicher en Lotte Jacobs met de behaalde resultaten en wensen hun nog veel plezier in het maken van muziek!

• Concoursplanning
Iedereen heeft een nieuwe concoursplanning via de mail ontvangen.

• Donateursconcert
We kunnen terug kijken op een goed georganiseerd en weliswaar “bewogen” maar zeer geslaagd donateursconcert. We willen dan ook de werkgroep bedanken voor de goede organisatie!

• Uniformen controleren
Willen de mannelijke leden tijdens de eerste repetitie na de vakantie aan Susan Hanssen doorgeven als er nog opmerkingen zijn óp of aanpassingen nodig zijn aan  hun uniform?!

• Limburgs Jeugd Orkest
Net als voorgaande jaren gaan Janou Lambers en Anne Vandewal weer deelnemen aan het Limburgs Jeugd Orkest.
Optredens met het LJO staan gepland voor 25 augustus vanaf 19.00 uur op het St. Rosafestival te Sittard en 14 oktober 13.00 uur Maestro bij Fa. Adams.
Janou en Anne, veel succes en plezier in de voorbereiding en straks met de optredens.

Wil je al een nieuwe zomergarderobe aanschaffen of een heerlijke zomervakantie boeken? Of wil je gewoon een aankoop via internet doen? Ga dan eerst op de website van Aurora naar Sponsorkliks of rechtstreeks via https://www.sponsorkliks.com/products/shops.php?club=4191 naar je favoriete webwinkel! Op deze manier kun je fanfare Aurora een klein beetje sponsoren met jou aankoop. Van het aankoopbedrag gaat er namelijk een gedeelte naar fanfare Aurora, veelal variërend van 2 tot 10%!
Voor de koper blijft de prijs echter gelijk, waardoor het je niks extra’s kost!

Vrijdag 17 augustus 20.00-22.15 uur eerste repetitie na de vakantie
Zaal gereed maken Els Jacobs, Loes Jacobs

Vrijdag 17 augustus eerste repetitie na de vakantie 18.30-19.45 uur

Vrijdag 17 augustus eerste repetitie na de vakantie 18.45-19.45 uur

Woensdag 22 augustus eerste repetitie 19.15-21.00 uur in Baexheimerhof
Eventuele afmeldingen bij Bas v Helden 06-46528271

Woensdag 11 juli 2018  OUD-PAPIERACTIE in Baexem
Wilt u het papier s.v.p. omstreeks 18.00 uur aan de weg zetten, gebonden of in dozen van MAXIMAAL 20 KG, zonder hout of plastic. De bewoners van de Dorpstraat/Stationstraat worden verzocht het oud papier te plaatsen aan de straatzijde met de even nummers, vanwege de veiligheid van de ophalers.
Hulp wordt verwacht van: Jos Van Herten, Gitty Hasselman, Inge Knippenberg, Rens Peeters, Joris Janssen, Leon Wulms, Gregor Ronckers, Ben Bonten.
Bijrijders: Tjeu Bonten, Hans Knippenberg. Reserve: Irene Verheggen, Mark Leevels
Mocht er ondanks de zorgvuldige planning toch ergens papier worden vergeten, neem dan contact op met Bart Joris 06-40980076 of Tjeu Bonten 06-10439294
De eerstvolgende ophaaldag is: woensdag 8 augustus 2018

Geslaagd Donateurs Concert Fanfare Aurora Baexem
Op zondag 1 juli vond het donateursconcert plaats.
Het was een zeer geslaagd en goed bezocht, weliswaar “bewogen” concert.
Ondanks dat buiten alles in gereedheid was gebracht en de vele toeschouwers al een plekje in de schaduw hadden gevonden werd er vanwege de harde wind toch besloten het concert binnen in Baexheimerhof te laten plaats vinden waardoor iedereen zich weer naar binnen moest verplaatsen.
Eenmaal een plekje gevonden kon men na het openingswoord door voorzitter Bart Joris genieten van de mooie klanken van de  slagwerkgroep, de jonge blokfluitertjes, de Aurora Super Kids samen met de blokfluiters en nieuwe Hafaleden, de jeugdfanfare alleen en samen met het grote korps. Al met al was het een mooie muzikale zondagochtend.
We willen de werkgroep bedanken voor de goede organisatie en het aanwezige publiek voor hun aanwezigheid.

Fanfare Aurora Baexem wenst iedereen een fijne vakantie en bedankt alle donateurs voor hun financiële bijdrage het afgelopen jaar!

Activiteitenkalender 2018
17 augustus: Eerste repetitie na de zomervakantie
22 augustus: Eerste repetitie slagwerkgroep na de zomervakantie
16 september: Concert met Harmonie Wilhelmina Posterholt aanvang 18.30 uur in Don Bosco Heel