• Algemene Ledenvergadering Fanfare Aurora d.d. 22 maart 2019
De druk bezochte Algemene Ledenvergadering is vlot en soepel verlopen.
Henk Hobus is herkozen als bestuurslid en Anniek Parren-Schoonbroodt en Anke Lamkin werden door de vergadering gekozen tot nieuwe bestuursleden van Fanfare Aurora. Hiermee wordt Anke de nieuwe penningmeester van Aurora. Alle drie werden bedankt en veel succes toegewenst.
Irene Verheggen heeft na ruim 15 jaar haar penningmeesterschap beëindigd en werd hier dan ook op gepaste wijze voor bedankt.
Irene is voor haar tomeloze inzet benoemd tot ere-bestuurslid van Fanfare Aurora.

• Dodenherdenking 4 mei
Wegens te weinig aanwezigen is deelname aan de dodenherdenking geannuleerd.
Wij hopen uiteraard op een betere opkomst in een ander jaar dat wij aan de beurt zijn om deel te nemen aan dit evenement.

• Oud papier
De werkgroep oud-papier is dringend opzoek naar papier ophalers.
Wil je één keer in de 3-4 maanden een keertje helpen, meld je dan aan via beantwoording van deze mail of bij een van de bestuursledennop de repetitie

• Voorjaarsconcert Jeugdfanfares
Onder het motto “de jeugd heeft de toekomst” slaan twee jeugdfanfares de handen in elkaar en organiseren een gezamenlijk concert.
Op zondag 31 maart 2019 zullen de Jeugdfanfares Aurora uit Baexem en Eensgezindheid uit Maasbracht-Beek samen een concert geven. Ook onze jongste muzikanten, de Aurora Superkids, zullen hierbij meespelen. Dit gratis toegankelijke concert zal plaatsvinden van 14:00 uur tot 16:30 uur in de Baexheimerhof, Kerkstraat 1a te Baexem. Hierbij bent u allen van harte welkom om onze jeugd aan te moedigen.

• LBM Jeugdorkest
Janou Lambers gaat dit jaar weer meespelen bij het LBM Jeugdorkest.
Op 14 april 19.30 uur staat een Galaconcert met Fanfare Eensgezindheid Maasbracht op het programma. Op zaterdag 14 september is er een optreden (bij goed weer) in het Openluchttheater in Thorn samen met Junge Bläserphilharmonie NRW in het kader van 75 jaar bevrijding. En op zaterdag 21 september 19.00 uur een concert in Obbicht
Ook zal Janou op zaterdag 23 maart deelnemen aan het LBM solistenconcours in Ohe en Laak.
Wij wensen haar heel veel succes en plezier toe!

Mark Peeters, sinds 1 januari 2019 zelfstandig Financieel Adviseur via Geld&Woning (https://geldenwoning.nl/hypotheekadvies-roermond), kan fanfare Aurora sponseren. Dit kan op 2 manieren gebeuren:
1.Als een fanfarelid iemand vanuit zijn familie, kennissen, vrienden, etc. doorverwijst en voor diegene mag een hypotheek afgesloten worden, dan ontvangt:
• De fanfare een bedrag van Geld&Woning van € 150,-.
• Het betreffende fanfarelid een dinerbon van € 50,-
2.Als een fanfarelid een hypotheek afsluit, dan ontvangt:
• Het lid een korting van € 150,- op de advieskosten
• De fanfare ontvangt een bedrag van € 100,-

De voorwaarden zijn:
• Neem contact op met Mark Peeters 06-22980049 of mark.roermond@geldenwoning.nl
• Vermeld fanfare Aurora bij de correspondentie (essentieel)

Dus weet je iemand die een hypotheek nodig heeft, geef bovenstaande informatie door!!

Ga je een aankoop via internet doen? Ga dan eerst op de website van Aurora naar Sponsorkliks of rechtstreeks via https://www.sponsorkliks.com/products/shops.php?club=4191 naar je favoriete webwinkel!

Vrijdag 29 maart 20.00-22.00 uur
Zaal gereed maken Mark Peeters, Peter Janssen
Vrijdag 5 april 20.00-22.00 uur
Zaal gereed maken Sjra Peeters, Elle Houben