• Optreden Baxheimer muzikanten
De Baxheimer muzikanten zullen met Pinksteren een tweetal keren optreden en iedereen is van harte welkom om te gaan luisteren.
1e pinksterdag is een optreden op de Kiosk te Roermond van 13.00 tot 16.30 uur en 2e Pinksterdag is er een kapellentreffen in Maastricht.

• Mensen maken muziek, muziek maakt mensen
De komende periode gaat onze fanfare weer samenwerken met Basisschool Harlekijn.
Ditmaal in het project ‘Mensen maken muziek, muziek maakt mensen’.
Door de jeugd commissie is een idee uitgewerkt waarin Myouthic inhoudelijk gaat
ondersteunen in alle klassen van de basisschool. Marjo Schroën heeft de ideeën omgezet in een projectplan en de fondsenwervingscommissie heeft werk gemaakt van twee subsidieaanvragen: Huis voor de Kunsten/ Provincie en Gemeente Leudal.
Afgelopen week hebben we het heuglijke bericht ontvangen dat beide subsidieaanvragen zijn goedgekeurd en we kunnen beschikken over een mooi budget om de plan daadwerkelijk te realiseren.
Het project wordt afgesloten met een openbare uitvoering op het schoolplein tijdens de laatste schooldag (vrijdag 5 juli 10.30 uur) waarbij medewerking wordt verleend door: alle leerlingen van Basisschool Harlekijn, de blokfluitgroep, Jeugdensemble Aurora Super Kids en onze jeugdfanfare.

• Optreden tgv afscheid Burgemeester 25 augustus
Anders dan eerder vermeld vind het eerste gedeelte van de afscheidsreceptie niet in Ell plaats maar in de Postkoets te Horn.
Onze serenade staat ingepland om 12.00 uur in Postkoets.

• LBM Jeugdorkest
Janou Lambers gaat dit jaar weer meespelen bij het LBM Jeugdorkest.
Op zaterdag 14 september is er een optreden (bij goed weer) in het Openluchttheater in Thorn samen met Junge Bläserphilharmonie NRW in het kader van 75 jaar bevrijding. En op zaterdag 21 september 19.00 uur een concert in Obbicht
Wij wensen haar heel veel succes en plezier toe!

Mark Peeters, sinds 1 januari 2019 zelfstandig Financieel Adviseur via Geld&Woning (https://geldenwoning.nl/hypotheekadvies-roermond), kan fanfare Aurora sponseren. Dit kan op 2 manieren gebeuren:
1.Als een fanfarelid iemand vanuit zijn familie, kennissen, vrienden, etc. doorverwijst en voor diegene mag een hypotheek afgesloten worden, dan ontvangt:
•De fanfare een bedrag van Geld&Woning van € 150,-.
•Het betreffende fanfarelid een dinerbon van € 50,-
2.Als een fanfarelid een hypotheek afsluit, dan ontvangt:
•Het lid een korting van € 150,- op de advieskosten
•De fanfare ontvangt een bedrag van € 100,-

De voorwaarden zijn:
•Neem contact op met Mark Peeters 06-22980049 of mark.roermond@geldenwoning.nl
•Vermeld fanfare Aurora bij de correspondentie (essentieel)

Dus weet je iemand die een hypotheek nodig heeft, geef bovenstaande informatie door!!

Ga je een aankoop via internet doen? Ga dan eerst op de website van Aurora naar Sponsorkliks of rechtstreeks via https://www.sponsorkliks.com/products/shops.php?club=4191 naar je favoriete webwinkel!

Vrijdag 31 mei 20.00-22.00 uur
Zaal gereed maken Rene Hochstenbach, Ruly Geraats
Vrijdag 7 juni 20.00-22.00 uur
Zaal gereed maken Mark Peeters, Peter Janssen