• Optreden tgv afscheid Burgemeester
Bedankt aan allen die aanwezig waren bij de serenade tgv het afscheid van de Burgemeester.
De Burgemeester heeft zijn dank uitgesproken naar de fanfare en genoten van dit en eerdere optredens van Aurora.

• Leerlingen
Vorige week zijn de repetities van de Aurora Super Kids en jeugdfanfare weer gestart. Daar hebben een aantal verschuivingen plaats gevonden.
Tessie Cuijpers en Evy Bonten zijn van de Aurora Super Kids doorgeschoven naar de Jeugdfanfare.
Iris Peeters, Isis Bonten, Marit Camps, Tim Krekels en Lian Linssen zijn gestart bij de Aurora Super Kids.
Wij wensen hun allen veel succes en plezier met muziek maken in de nieuwe groep!

• Dorpsquiz Baexem “Baexem verbaasd” 21 september
In samenwerking met Hart voor Baexem organiseert een werkgroep op kermiszaterdag 21 september een heuse Dorpsquiz waar o.a. verenigingen van Baexem zullen zorgen voor de vragen en opdrachten.
Ook Fanfare Aurora zal hier aan deelnemen.
Kijk op https://dorpsquizbaexem.nl/  en meld je aan met een team om deel te nemen aan dit mooie initiatief!

Hulp gevraagd
Fanfare Aurora zorgt, zoals hierboven genoemd ook voor vragen voor de Dorpsquiz.
Voor één vraag/opdracht die op locatie plaatsvindt zijn de contactpersonen van Aurora nog opzoek naar 2 a 3 mensen die ter plekke de opdracht kunnen begeleiden.
Tijdstip is tussen 11.00 en 17.00 uur en kan in overleg worden vastgesteld.
Heb je interesse neem dan voor meer informatie contact op met Anke ankelamkin@hotmail.com of Anniek anniekparren@outlook.com

• LBM Jeugdorkest
Janou Lambers gaat dit jaar weer meespelen bij het LBM Jeugdorkest.
Concert van zaterdag 14 september is afgelast.
Op zaterdag 21 september 19.00 uur een concert in Obbicht.
Janou gaat op 5 oktober a.s. deelnemen aan het NK solisten in Ede
Wij wensen haar heel veel succes en plezier toe!

Mark Peeters, sinds 1 januari 2019 zelfstandig Financieel Adviseur via Geld&Woning (https://geldenwoning.nl/hypotheekadvies-roermond), kan fanfare Aurora sponseren. Dit kan op 2 manieren gebeuren:
1. Als een fanfarelid iemand vanuit zijn familie, kennissen, vrienden, etc. doorverwijst en voor diegene mag een hypotheek afgesloten worden, dan ontvangt:
• De fanfare een bedrag van Geld&Woning van € 150,-.
• Het betreffende fanfarelid een dinerbon van € 50,-
2. Als een fanfarelid een hypotheek afsluit, dan ontvangt:
• Het lid een korting van € 150,- op de advieskosten
• De fanfare ontvangt een bedrag van € 100,-

De voorwaarden zijn:
• Neem contact op met Mark Peeters 06-22980049 of mark.roermond@geldenwoning.nl
• Vermeld fanfare Aurora bij de correspondentie (essentieel)

Dus weet je iemand die een hypotheek nodig heeft, geef bovenstaande informatie door!!

Ga je een aankoop via internet doen? Ga dan eerst op de website van Aurora naar Sponsorkliks of rechtstreeks via https://www.sponsorkliks.com/products/shops.php?club=4191 naar je favoriete webwinkel!

Woensdag 11 september 2019  OUD-PAPIERACTIE in Baexem
Wilt u het papier s.v.p. omstreeks 18.00 uur aan de weg zetten, gebonden of in dozen van MAXIMAAL 20 KG, zonder hout of plastic. De bewoners van de Dorpstraat/Stationstraat worden verzocht het oud papier te plaatsen aan de straatzijde met de even nummers, vanwege de veiligheid van de ophalers.
Hulp wordt verwacht van: Peter Hupkens, Jos v Herten, Irene Verheggen, Mark Leevels, Marcel Hanssen, Henk Hobus, Sebastiaan vd Hurck, Jac Heuts.
Bijrijders: Tjeu  Bonten, Henk Bongers. Reserve: Ruud Janssen, Ruud Knippenberg.
Mocht er ondanks de zorgvuldige planning toch ergens papier worden vergeten, neem dan contact op met Bart Joris 06-40980076 of Tjeu Bonten 06-10439294
De eerstvolgende ophaaldag is: woensdag 9 oktober 2019
Vrijdag 6 september 20.00-22.00 uur
Zaal gereed maken Marjo Schroen, Petri Sijbers
Vrijdag 13 september 20.00-22.00 uur
Zaal gereed maken Elly Geraats, Simone Geraats

Vrijdag 6 september 18.30-19.45 uur
Vrijdag 13 september 18.30-19.45 uur
Eventuele afmeldingen bij Ivo Allers 06-23159294 of afmeldenjeugd@fanfareaurora.nl.

Vrijdag 6 september 18.45-19.45 uur
Vrijdag 13 september 18.45-19.45 uur
Eventuele afmeldingen bij Hub Geraats 06-25653412 of afmeldenjeugd@fanfareaurora.nl.

Woensdag 4 september geen repetitie
Woensdag 11 september 19.15-21.00 uur

Activiteitenkalender 2019
2 november: Concert samen met Slagwerkgroep Fanfare Aurora en Harmonie Amicitia Roggel in de Bombardon