Denk bij je Kerst en Sinterklaas inkopen aan Sponsorkliks

Vriendelijk verzoek, vanavond ook te blijven luisteren naar het optreden van Harmonie Amicitia Roggel.

Concert 2 november
18.20 -19.00 uur Aurora inspelen op de bühne in de Bombardon (dames en heren volgens kledingvoorschriften)
19.00 uur aanvang concert
Te spelen werken:
Festival Bells - Thomas Doss
Lex Paciferat - Harrie Janssen
The Sunken Village - Philip Sparke
For the Love of a Princess - James Horner, arr. Frenk Rouschop
Gaillarde - Pierre d' Attaignant, arr. Manu Mellaerts
Rounded with a Sleep - Harrie Janssen
Mercury - Jan Van der Roost

Allerzielen 3 november
Het ensemble van fanfare Aurora voor Allerzielen is compleet. De te spelen werken zijn reeds gecommuniceerd met de muzikanten.
14.00 uur korte repetitie.
15.00 uur aanvang mis

Pubquiz 7 december: Hulp gezocht
de werkgroep Pubquiz is dringend opzoek naar een 2-3 personen die deze avond kunnen helpen om te oberen (bestellingen en quizformulieren ophalen/brengen).
Je kunt je hiervoor wenden tot Els Jacobs (epg.jacobs@gmail.com) of iemand anders van de WG.

Spaans concert 18 april: Hulp gezocht
Op 18 april 2020 zal de fanfare een Spaans concert organiseren. Voor deze activiteit wordt een werkgroep opgezet bestaande uit 3 personen (waarvan 1 persoon uit de muziekcie). Wil je graag dit concert mee organiseren, meld je dan aan bij Rob Peeters.

ECI jeugdorkesten festival 10 november
Jeugdfanfare Aurora Baexem gaat hieraan deelnemen en hun optreden staat gepland om 10.15 uur.
Om 10.00 uur start het festival met een gezamenlijk optreden van alle deelnemende orkesten.
Supporters zijn van harte welkom!

Repetitie fanfare Aurora
Vrijdag 8 november 20.00-22.00 uur
Zaal gereed maken Els Jacobs, Loes Jacobs
Vrijdag 15 november 20.00-22.00 uur
Zaal gereed maken Marjo Schroën, Petri Sijbers

Vrijdag 8 november 18.30-19.45 uur
Vrijdag 15 november 18.30-19.45 uur
Eventuele afmeldingen bij Ivo Allers 06-23159294 of afmeldenjeugd@fanfareaurora.nl;

Vrijdag 8 november 18.45-19.45 uur
Vrijdag 15 november 18.45-19.45 uur
Eventuele afmeldingen bij Hub Geraats 06-25653412 of afmeldenjeugd@fanfareaurora.nl;

Woensdag 6 november 19.15-21.00 uur
Woensdag 13 november 19.15-21.00 uur
Eventuele afmeldingen bij Bas v Helden 06-46528271

Activiteitenkalender 2019-2020
2 november: Concert samen met Slagwerkgroep Fanfare Aurora en Harmonie ‘Amicitia’ Roggel in de Bombardon aanvang 19.00 uur
3 november: Allerzielenviering 15.00 uur in de Kerk
9 november: Caeciliafeest
10 november: ECI jeugdorkestenfestival
17 november: Sinterklaasviering 15.00 uur mmv Aurora Super Kids
24 november: Hobbymarkt
7 december: Pubquiz
14 december: Toneelavond Vrienden van Aurora
24 december: Superkids Kerstliederen spelen in de kerktoren
25 december: 1e Kerstdag H. Mis opluisteren
19 januari: Prinsenreceptie
7 maart: Potgrondactie
5 april: Onderling Solisten Concours
18 april: Spaans concert
24 mei 2020: H. Communie

Najaarsconcert
Zaterdag 2 november zal er een prachtig najaarsconcert worden verzorgd door Fanfare Aurora Baexem onder leiding van Mark Prils, Harmonie Amicitia Roggel onder leiding van Guido Swelsen en de slagwerkgroep van Fanfare Aurora onder leiding van Ruud Joris.

Fanfare Aurora uitkomend in de eerste divisie,  is een vereniging die naast een muzikaal luchtig aanbod, diverse keren per jaar, ook graag voor een mooie uitdaging een concert wil geven. In deze behoefte voorziet dit samenwerkingsconcert. We hopen hiermee ook in de behoefte te voorzien van mensen die graag naar deze muziek luisteren.

Een onderdeel van Fanfare Aurora is de Slagwerkgroep.
De groep werd opgericht in 2005 en bestond toen (en nog steeds) uit veel jeugdige leden. In 2015 werd voor het eerst deelgenomen aan een concourswedstrijd. De Slagwerkgroep van Fanfare Aurora komt uit in de derde divisie.

Harmonie Amicitia Roggel uitkomend in de tweede divisie  zal op 24 november gaan deelnemen aan het concertconcours te Veldhoven. De voorbereidingen voor dit concours zijn dan ook in volle gang. Door middel van extra repetities, een heus repetitieweekend en enkele concerten wordt er hard aan gewerkt om het gewenste muzikale niveau te bereiken. Maar niet alleen het muzikale resultaat telt. Ook de weg ernaar toe is zeker zo belangrijk. Samen deze muzikale weg bewandelen richting het concours versterkt de verenigingsband en zorgt ervoor dat de muzikanten nog meer kunnen genieten van het gezamenlijk musiceren. Zeker voor het grote aantal jongere leden, waarvoor dit het eerste concoursoptreden wordt, een ervaring om nooit te vergeten. Onderdeel van de voorbereiding vormen ook enkele concerten met andere muziekverenigingen.
Zo dus ook dit gezamenlijke concert.
Wilt u genieten van een avond muziek op niveau dan bent u van harte welkom op dit gratis toegankelijke concert op zaterdag 2 november aanvang 19.00 uur in de Bombardon te Heythuysen.

Mark Peeters, sinds 1 januari 2019 zelfstandig Financieel Adviseur via Geld&Woning (https://geldenwoning.nl/hypotheekadvies-roermond), kan fanfare Aurora sponseren.
Neem contact op met Mark Peeters 06-22980049 of mark.roermond@geldenwoning.nl

Ga je een aankoop via internet doen? Ga dan eerst op de website van Aurora naar Sponsorkliks of rechtstreeks via https://www.sponsorkliks.com/products/shops.php?club=4191 naar je favoriete webwinkel!