Geboorte Milou
Wij feliciteren Jeanine en Luc met de geboorte van dochter Milou!

Muziekles op BS Harlekijn
Voor de muziekles op de basisschool is men op zoek naar 5 muzikanten die hun bijdrage willen/kunnen leveren aan de les die als thema Mahler en Componeren heeft.
Voorkeur gaat uit naar slagwerker, houtblazer, koperblazer en basblazer.
Het gaat om de volgende data:
Vrijdag 2 oktober: 9.45 - 11.30 uur  (3 klassen) (exacte datum zal nog worden bevestigd)
Maandag 12 oktober: 13.15 – 15.15 uur  (4 klassen)
Wil/kun je hieraan meewerken geef je dan op bij Henk Hobus of een van de andere bestuursleden.

Rabo ClubSupport
Wij doen dit jaar mee aan Rabo ClubSupport! En elke stem is geld waard.
Kunnen wij rekenen op die van jou? Kijk dan snel op rabobank.nl/clubsupport

De stemperiode voor degene die lid zijn van de Rabobank loopt van 05 oktober  tot en met
25 oktober 2020.
Elk lid mag 5 stemmen uitbrengen op zijn favoriete club waarvan er maximaal 2 op dezelfde vereniging/stichting mag worden uitgebracht.

Het is voor onze fanfare belangrijk om zoveel mogelijk stemmen te vergaren. Het zou fantastisch zijn als jij en je familie en vrienden stemmen op onze fanfare.

In november wordt het resultaat bekend gemaakt.

Oproep Vrienden van Aurora
De Stichting Vrienden van fanfare Aurora is dringend op zoek naar een opslagruimte, ca. 20m2, liefst binnen de kern Baexem.
Heeft of weet u zo'n locatie, laat het ons weten via vrienden@fanfareaurora.nl of via tel. 06-22477347

Repetitie fanfare Aurora o.l.v. Mark Prils
25 september 20.00-22.00 uur
Zaal gereed maken 19.30 uur aanwezig zijn Simone Geraats en Mark Lambers en een coördinator
2 oktober 20.00-22.00 uur
Zaal gereed maken 19.30 uur aanwezig zijn Rene Hochstenbach en louis Slabbers en een coördinator
Afmelden: uiterlijk vrijdagmiddag 12.00 uur bij Jos van Herten (0475) 452892 of via de website

25 september
Beginners : 18.30-19.15 uur
Gevorderden: 19.30-20.15 uur
2 oktober
Beginners : 18.30-19.15 uur
Gevorderden: 19.30-20.15 uur

Activiteitenkalender 2020
4 oktober            Opleidingsorkest optreden in de Efteling  Geannuleerd
6 november       ALV en jubilarissen
7 november       Caeciliafeest Geannuleerd
29 november    Hobbymarkt Geannuleerd
12 december     Pubquiz  Geannuleerd
2 januari              Nieuwjaarsconcert Geannuleerd

Mark Peeters, Financieel Adviseur via Geld&Woning (https://geldenwoning.nl/hypotheekadvies-roermond), kan fanfare Aurora sponseren.