Potgrondactie
Er zijn nog 5 zakken potgrond te verkopen, bestellingen kunnen aan Geert Janssen doorgegeven worden (0651219531). De actie is goed verlopen, ruim 2/3 van het aantal zakken van voorgaande jaren is verkocht, mooie opbrengst voor de Fanfare. Hartelijk dank aan de leden welke geholpen hebben. Een speciaal woord van dank voor de werkgroep en Pieter die op korte tijd de actie opgezet hebben.

Oud papier 10 maart
Afgelopen woensdag is er met inzet van een extra wagen het oud papier opgehaald. Het is de ophalers gelukt om tussen 17.30 en 20.15 uur in het hele dorp het oud papier van 2 maanden op te halen. Het bestuur dankt alle ophalers voor hun harde werk en de werkgroep voor het regelen.

Muziekquiz
Omdat samen muziek maken voorlopig nog niet veilig kan hebben we een gezamenlijke activiteit bedacht nl. een muziekquiz. De vragen zullen op onze fanfare gericht zijn of algemene muziekkennis. Meedoen is natuurlijk belangrijker dan winnen dus geef je vooral op, als dit technisch lukt gaan we tussen de vragen door de secties digitaal met elkaar in contact brengen. De datum kunnen jullie al vastleggen: vrijdag 2 april a.s. om 20.00 uur. We hopen dat jullie allemaal meedoen! Hou de groepsapp en mail in de gaten voor meer informatie, deze volgt zo snel mogelijk.
Werkgroep Pubquiz Fanfare Aurora.

Oproep lid kascontrolecommissie
Vorig jaar hebben Mark Peeters en Ruud Joris de kascontrole gedaan. Mark Peeters is hierna afgetreden. Tijdens de digitale ALV is er door Ruud Joris een oproep gedaan voor een nieuw lid van de kascontrolecommissie. Tot op heden hebben we nog geen reactie ontvangen.. Ben jij het nieuwe lid van de kascontrolecommissie? Meld je dan aan bij Anke Lamkin via 06-20545725 of ankelamkin@hotmail.com

Tot nader order, zijn er géén repetities voor het grote korps

Tot nader order zijn er geen repetities voor het opleidingsorkest

Activiteitenkalender 2021
4 mei                Dodenherdenking Heythuysen
9 juli                 Zomerconcert met BS Harlekijn o.v.b.
9 - 16 juli          Donateursactie
17 oktober         OSC