Muziekquiz
Omdat samen muziek maken voorlopig nog niet veilig kan hebben we een gezamenlijke activiteit bedacht nl. een muziekquiz. De vragen zullen op onze fanfare gericht zijn of algemene muziekkennis. Meedoen is natuurlijk belangrijker dan winnen dus geef je vooral op, als dit technisch lukt gaan we tussen de vragen door de secties digitaal met elkaar in contact brengen. De datum kunnen jullie al vastleggen: vrijdag 2 april a.s. om 20.00 uur. We hopen dat jullie allemaal meedoen! Hou de groepsapp en mail in de gaten voor meer informatie, deze volgt zo snel mogelijk.
Werkgroep Pubquiz Fanfare Aurora.

Nieuw lid kascontrolecommissie
Simone Geraats heeft zich aangemeld als nieuw lid voor de kascontrolecommissie. Simone bedankt voor je aanmelding.

Tweede kamer verkiezingen 17 maart jl.
Alle leden die namens onze vereniging meegeholpen hebben bij de Tweede kamer verkiezingen van 17 maart jl. hartelijk dank hiervoor.

Tot nader order, zijn er géén repetities voor het grote korps

Tot nader order zijn er géén repetities voor het opleidingsorkest

Activiteitenkalender 2021
4 mei                Dodenherdenking Heythuysen
9 juli                 Zomerconcert met BS Harlekijn o.v.b.
9 - 16 juli          Donateursactie
17 oktober        OSC