Koninklijke onderscheidingen
Theo Werter, oud-voorzitter van Aurora, heeft de titel Ridder in de Orde van Oranje Nassau gekregen.
Onze beschermheer John Schoonbroodt kreeg de titel Lid in de Orde van Oranje Nassau.
Beide heren zijn niet alleen voor ons van grote waarde, ook vele andere verenigingen en instanties konden en kunnen bouwen op hun inzet, wijsheid en betrokkenheid.
Het bestuur heeft beide heren op gepaste wijze gefeliciteerd met deze feestelijke gelegenheid.

Woensdag 12 mei  OUD-PAPIERACTIE in Baexem
Hulp wordt verwacht van: Marcel Kurstjens, Sandra Beijer, Johan Custers, Inge Hobus, Henk Hobus,
Jac Heuts, Peter Thissen en Ruud Knippenberg
Bijrijders: Tjeu Bonten en Ben Bonten
Reserve Bart Joris en Mark Leevels
De eerstvolgende ophaaldag is: woensdag 09 juni 2021

Anjeractie 2021
De jaarlijkse Anjeractie is dit jaar van 28 mei t/m 5 juni. Het is wederom een mobiele/digitale actie. We hebben als bestuur besloten om hier niet aan mee te doen. Verdere uitleg krijgen jullie bij de ALV.

Tot nader order, zijn er géén repetities voor het grote korps

Tot nader order zijn er géén repetities voor het opleidingsorkest

Activiteitenkalender 2021
9 juli                 Zomerconcert