Wijziging Coronaregels
Vanwege de vanaf vandaag geldende nieuwe Corona regels is (vanaf 18 jaar)  een geldig CTB nodig voor zowel de horeca alsook voor de repetities!

Herfstconcert
Het was fijn om weer muziek te mogen maken op deze mooie concertavond. Het publiek en muzikanten waren dol enthousiast.
Bedankt aan de werkgroep voor de perfecte organisatie, alle aanwezige muzikanten en het publiek!

Caeciliafeest
Er is een mail aan alle leden verzonden met het programma en de geldende Coronaregels
Voor het betreden van de kerk is naast een geldig CTB tevens het dragen van een mondkapje verplicht!
14.45 uur allen in uniform klaar zitten in de kerk
15.00 uur aanvang H. Mis
Programma:
-Jupiter Hymn
-Canterbury Choral
-Aranjuez

17.00 uur aanvang avondprogramma in Baexheimerhof

Raboclubsupport
Dinsdag 9 november om 19.00 uur vieren we de finale van Rabo ClubSupport via een feestelijke en inspirerende livestream.
Een uitzending boordevol inspiratie hoe jij & wij jouw club verder kunnen versterken. Maak kans op een extraatje voor jouw club! Tijdens de finale uitzending is een extra prijs te winnen voor jouw club! Voor meer informatie klik hier.

Woensdag 10  november OUD-PAPIERACTIE in Baexem
Hulp wordt verwacht van: Marcel Kurstjens, Johan Custers, Peter Hupkens, Ruud Knippenberg, Sandra Beijer, Inge Hobus, Ruud Joris, Irene Verheggen
Bijrijders: Tjeu Bonten en Ben Bonten
Reserve: Jac Heuts, Mark Leevels
De eerstvolgende ophaaldag is: woensdag 8 december 2021

Pubquiz 11 december zoekt hulp
De werkgroep zoekt voor deze activiteit nog mensen die willen helpen met oberen.
Ben jijzelf of vriend, vriendin of familielid in de gelegenheid om te helpen, meld je dan aan via  pubquiz@fanfareaurora.nl

Verzoek BHH mbt repetities
Nogmaals het zeer dringende verzoek om een (hand)doek voor het opvangen van de condens. Anders komen er namelijk plekken op de vloer.
Voor het opruimen van de zaal: de nieuwe stoelen mogen niet zomaar opgestapeld worden; dit mag alleen gebeuren op het daarvoor bestemde stoelenkarretje.

Repetitie fanfare Aurora o.l.v. Mark Prils
Vrijdag 12 november
Zaal gereed maken Marjo Schroën en Sanne Hobus
Vrijdag 19 november
Zaal gereed maken Simone Geraats en Marc Lambers
Afmelden: uiterlijk vrijdagmiddag 12.00 uur bij Jos van Herten 06-53594241 of via de website.

Vrijdag 12 november
Beginners : 18.45-19.55 uur
Gevorderden: 19.20-20.30 uur
Vrijdag 19 november
Beginners : 18.45-19.55 uur
Gevorderden: 19.20-20.30 uur

Activiteitenkalender 2021-2022
6 november                  Caeciliafeest
9 november                  Uitslag Raboclub support 19.00 uur
28 november                Hobbymarkt
11 december                Pubquiz
17 december                Kerstconcert met Con Amore en Schutterij St. Jan
23 januari 2022             Prinsenreceptie
Maart                           Potgrondactie
27 april 2022                Koningsdag
04 mei                          Dodenherdenking
22 mei                          H. Communie
Mei                              Meifeest

Mark Peeters, Financieel Adviseur via Geld&Woning (https://geldenwoning.nl/hypotheekadvies-roermond), kan fanfare Aurora sponseren.