Woensdag 4 mei Dodenherdenking
Programma:  allen in uniform
19.05 bijeenkomen op Kerkplein Baexem om samen naar Heythuysen te gaan.
19.20 uur opstellen bij Kerk Heythuysen
19.25 uur vertrek stille tocht samen met schutterij St Nicolaas naar vredesmonument.
De te spelen muziekwerken:
- Ter Herdenking deel B
- Choral Dorien
- het Wilhelmus

7 mei Meiboom ophalen
Allen in uniform om 13.45 uur klaarstaan op het kerkplein om samen met Schutterij st. Jan in stoet de Meiboom op te halen. Er worden marsen gespeeld uit het marsenboekje.
Heb je je marsenboekje nog niet compleet? Meld dit dan bij je groepshoofd die dit dan aan de archiefcommissie kan melden.

Dorpslunch
Je kunt je vandaag nog aanmelden voor de Dorpslunch via email meifeestbaexem@hotmail.com

Aurora Koning
Wij feliciteren Rens Peeters  met het behalen van zijn Koningstitel tijdens een gezellige schietwedstrijd bij Schutterij Drumband St. Jan.

Zondag 1 mei H. Mis Baronsberg
Zondag 1 mei vindt er om 10.30 uur een openluchtmis plaats bij de Lourdesgrot aan de Baronsberg.
Hier zal naast Kerkelijk zangkoor uit Baexem en Grathem ook een ensemble van Fanfare Aurora haar medewerking aan verlenen

6 mei Try-out Boax’m Blech
Na afloop van de repetitie zal Boax’m Blech een try-out optreden verzorgen vanwege het optreden tijdens de lunch op 8 mei

29 mei afscheid café restaurant de Oude Smidse
Als fanfare willen we graag stilstaan bij het afscheid van de Oude Smidse en hun een serenade brengen. Tijdstip wordt nog bekend gemaakt.

Vrijdag 6 mei
Zaal gereed maken Pieter Winkelmolen en Ruly Geraats
Vrijdag 13 mei
Zaal gereed maken Anke Lamkin en Sjra Peeters
Afmelden: uiterlijk vrijdagmiddag 12.00 uur bij Jos van Herten 06-53594241 of via de website.

Vrijdag 6 mei
Beginners : 18.45-19.55 uur
Gevorderden: 19.20-20.30 uur
Vrijdag 13 mei
Beginners : 18.45-19.55 uur
Gevorderden: 19.20-20.30 uur
Afmelden: uiterlijk vrijdagmiddag 12.00 uur via afmeldenjeugd@fanfareaurora.nl

Koningsdag donderdag 27 april 2022
Op woensdag 27 april verzamelden zich bij café zaal restaurant de Oude Smidse de leden van Fanfare Aurora om aan te sluiten bij de drumband van Schutterij St. Jan.
Om 13.30 uur werd onder een stalend blauwe lucht en een heerlijk zonnetje vertrokken naar café de Staasie waar het monument  van Donald Barret met bloemen, muziek en toespraken werd herdacht.
In het ritme van de drumband van Schutterij St. Jan en de muzikale klanken van de marsen van Fanfare Aurora en een bonte stoet van kinderen met mooi versierde fietsjes werd daarna de tocht naar het schutterslokaal “Op den berg” voortgezet. Aangekomen bij het schutterslokaal “Op den berg” konden de vele aanwezige kinderen beginnen aan de opgestelde spellen en springkussens en werd tijdens het officiële gedeelte koning André Didderiëns van zijn versierselen ontdaan en werden vier jubilarissen gehuldigd.
Aansluitend werd begonnen met het Koningsschieten, waarbij Aurora het spits mocht afbijten en de “Aurora-vogel” naar beneden mocht schieten. Het waren zeer spannende rondes waarbij “de vogel” al gevaarlijk begon te wiebelen aan het begin van de derde ronde en het was dan ook de beurt van Rens Peeters die met een goed gemikt schot de vogel naar beneden deed vallen en hiermee Koning van Fanfare Aurora werd. Rens van harte gefeliciteerd!

Activiteitenkalender 2022
1 mei                          H. Mis Baronsberg door ensemble van Aurora 10.30 uur
4 mei                           Dodenherdenking Heythuysen
7 en 8 Mei                    Meifeest