Graag jullie aandacht voor onderstaande zaken.

Het bestuur is achter de schermen druk bezig de vereniging draaiende te houden voor nu en de nabije toekomst. Omdat we als vereniging afhankelijk zijn van de keuzes die o.a. de overheid en de KNMO maken, hebben we besloten een volgende uitgebreide update te laten wachten tot na de volgende landelijke berichtgeving (tweede week mei) en de volgende bestuursvergadering (19 mei). We hopen jullie zo spoedig mogelijke daarna uitgebreid te kunnen informeren over het wel of niet opstarten van (groeps)repetities en muzieklessen, de donateursactie, het uitstellen van Música Culinária en de planning voor de rest van 2020.
In de tussentijd willen we een dringend beroep op jullie allemaal doen, om de instrumenten regelmatig te bespelen. Niet alleen blijf je zo muzikaal en creatief bezig. Ook willen we voorkomen dat na een lange periode zonder activiteiten, we straks geconfronteerd worden met een groot aantal ‘vastgelopen’ instrumenten en daardoor wellicht een extra kostenpost.
We hopen op jullie geduld en medewerking. Blijf gezond en hopelijk tot snel!

OPROEP AAN ALLE TROMPETTISTEN.
Op 4 mei a.s is het idee dat alle trompettisten in Nederland om 19.58 u het onderstaande signaal uitvoeren. Tot 20.00 u. Dan neemt men de twee minuten stilte in acht.
In je tuin, in de straat, op een plein, bij een verzorgingshuis, ziekenhuis of op een kerktoren. Laten we 75 jaar vrijheid zo gedenken en ondanks de crisis invulling geven. Deel en zeg het voort. Doe mee. Succes.

Oud papier woensdag 13 mei
Kan vooralsnog doorgaan mits de regels van RIVM worden opgevolgd en zonder bijrijders!
Hulp wordt verwacht van: Marcel Kurstjens. Johan Custers, Henk Hobus, Peter Thissen, Koen Vestjens, Bart Joris, Ruud Knippenberg, Sandra Beijer.
Reserve: Sebastiaan vd Hurck, Hans Knippenberg
De eerstvolgende ophaaldag is: woensdag 10 juni

Online solisten concours
Jullie hebben hier allemaal een mail over gehad. Deelnemen en meer info kan via onderstaande link.
Veel succes en plezier daarmee!

Repetitie fanfare Aurora
Volgens de richtlijnen RIVM tot 1 juni géén repetities