Graag jullie aandacht voor onderstaande zaken.

Anjeractie
(bijna) alle leden hebben een app-bericht ontvangen van Magdaleen of Iris met daarin de uitleg voor de digitale collecte voor de Anjeractie komende week. Probeer zoveel mogelijk mensen te benaderen om iets te doneren.
100% van de opbrengst is voor de fanfare. Bij vragen, neem contact op met Magdaleen (06-23187824) of Iris (06-31233192)

Geslaagden
Alle geslaagden van harte gefeliciteerd met het behalen van jullie diploma. Het is allemaal anders gegaan dan de bedoeling was, maar niet minder verdiend. Proficiat!

Muziek in moeilijke tijden
Ondanks alle maatregelen laat fanfare Aurora horen en zien dat we er altijd zijn voor de gemeenschap. Zo speelde Pieter tijdens de dodenherdenking op 4 mei The Last Post en het Wilhelmus vanuit de kerktoren. Een bijzonder geluid dat door het hele dorp te horen was. Afgelopen vrijdag hebben Marcel Kurstjens, Rob Peeters en Rens Peeters de uitvaartstoet van Marcel van Eijk muzikaal omlijst door langs de route een mooi muzikaal eerbetoon te brengen. Bedankt voor deze mooie initiatieven.

Sponsoring Geld & Woning
Naast de Sponsorkliks werken we ook al enige tijd met Geld & Woning samen. Dit initiatief van Mark Peeters (van Karen) heeft inmiddels ook al zijn vruchten afgeworpen. Twee leden hebben prettig zaken gedaan met Mark en naast een fijne korting voor henzelf heeft dit voor de fanfare ook €200,- opgeleverd.

Muziekloterij
Na goed overleg heeft het bestuur besloten de deelname aan de Muziekloterij te beëindigen. De voorwaarden die geschapen zijn bij de start worden niet behaald en het rendement is te laag. Samen met Geert Joris, die voor ons de contactpersoon was, wordt het project binnenkort afgesloten.

Repetitie fanfare Aurora
Volgens de richtlijnen RIVM tot 21 augustus géén repetities

Volgens de richtlijnen RIVM tot 21 augustus géén repetities

Activiteitenkalender 2020