Langzaamaan komt iedereen terug van vakantie en gaat het “gewone” leven weer een beetje terugkomen.
Zo gaan ook de repetities vanaf aankomende week weer van start.
Deze repetities zullen gezien de Corona maatregelen anders zijn dan anders en we hopen dan ook dat iedereen zich aan de voorschriften houdt en begrip heeft voor de genomen en te nemen maatregelen.
Zie voor de maatregelen de protocollen zoals via de mail verstuurd op 18 juli j.l.

Filmpje WG Caecilia/zomeractiviteit
Via onderstaande link is het filmpje te bekijken.
I.v.m. privacy rechten, is deze video alleen bestemd voor fanfareleden en dus niet verspreiden via social media zoals Facebook, Instagram, YouTube of dergelijke.
Mocht je geen Dropbox app hebben, dan kun je de video via de Dropbox website openen (even de opkomende keuzemenu's volgen)
Het filmpje is ook beschikbaar op de fanfare website. Na inloggen in het ledenmenu >fanfare aurora interne links
Dank aan allen die hebben kunnen bijdragen en de werkgroep St. Caecilia voor de organisatie!

Eerste repetitie
Vrijdag 21 augustus 1e repetitie na de vakantie 20.00-22.00 uur
Zaal gereed maken 19.30 uur aanwezig zijn  Anke Lamkin en Pieter Winkelmolen.
Ook zal er een coördinator hierbij aanwezig zijn.
Muzikanten mogen vanaf 19.45 uur de zaal binnen.

Optreden Efteling
Het geplande optreden door het jeugdorkest in de Efteling op 4 oktober a.s. gaat helaas niet door.

ALV
De ALV staat gepland voor vrijdag 6 november.
We zullen dan op gepaste wijze en volgens de regels die dan gelden vergaderen.

Oproep Vrienden van Aurora
De Stichting Vrienden van fanfare Aurora is dringend op zoek naar een opslagruimte, ca. 20m2, liefst binnen de kern Baexem.
Heeft of weet u zo'n locatie, laat het ons weten via vrienden@fanfareaurora.nl of via tel. 06-22477347

Repetitie fanfare Aurora o.l.v. Mark Prils
21 augustus 1e repetitie na de vakantie 20.00-22.00 uur
Zaal gereed maken 19.30 uur aanwezig zijn  Anke Lamkin en Pieter Winkelmolen en een coördinator
28 augustus 20.00-22.00 uur
Zaal gereed maken 19.30 uur aanwezig zijn Karen Peeters en Ymke vd Hurck en een coördinator
Afmelden: uiterlijk vrijdagmiddag 12.00 uur bij Jos van Herten (0475) 452892 of via de website

28 augustus 1e repetitie na de vakantie
Beginners : 18.30-19.15 uur
Gevorderden: 19.30-20.15 uur

Activiteitenkalender 2020
21 augustus       1e repetitie na de zomervakantie
28 augustus       1e  repetitie na de zomervakantie, opleidingsorkest
4 oktober            Opleidingsorkest optreden in de Efteling  Geannuleerd
6 november       ALV
7 november       Caeciliafeest Geannuleerd
29 november    Hobbymarkt Geannuleerd
12 december     Pubquiz ovb
2 januari              Nieuwjaarsconcert ovb

Mark Peeters, Financieel Adviseur via Geld&Woning (https://geldenwoning.nl/hypotheekadvies-roermond), kan fanfare Aurora sponseren.