Het bestuur en de dirigenten wensen jullie en je gezin een heel goed, gezond en muzikaal 2015 toe !!

Mededelingen Fanfare week 2

Vrijdag 9 januari 20.00-22.15 uur in Baexheimerhof, dirigent Marc Doomen
Zaal gereed maken Kelly Ronckers, Ton Ronckers, Margot Camp
Vrijdag 16 januari 20.00-22.15 uur in Baexheimerhof, dirigent Marc Doomen
Zaal gereed maken Irene Verheggen, Loes Jacobs, Elle Houben
Eventuele afmeldingen bij Jos van Herten (0475) 45 28 92 of via de website.

Repetitie Jeugdfanfare Aurora
Vrijdag 9 januari 18.30-19.45 uur in Baexheimerhof, dirigent Ralf Schreurs.
Vrijdag 16 januari 18.30-19.45 uur in Baexheimerhof, dirigent Ralf Schreurs.
Eventuele afmeldingen bij Joris Janssen 06-39366097 of jorisbx@gmail.com

Repetitie Jeugdensemble Aurora
Vrijdag 9 januari: 18.30 -19.30 uur in Baexheimerhof, dirigent Loes Jacobs en Anke Lamkin
Vrijdag 16 januari: 18.30 -19.30 uur in Baexheimerhof, dirigent Loes Jacobs en Anke Lamkin
Eventuele afmeldingen bij Loes Jacobs 06-52292349  loes.jacobs@hotmail.com
of Anke Lamkin 06-20545725 ankelamkin@hotmail.com

Repetitie Slagwerkgroep Aurora
Woensdag 7 januari: 19.30-21.00 uur in Baexheimerhof, dirigent Ruud Joris.
Woensdag 14 januari: 19.30.00-21.00 uur in Baexheimerhof, dirigent Ruud Joris.
Eventuele afmeldingen bij Ruud Joris 06-15360566  ruudjoris@planet.nl

Sylvesterconcert 27-12-‘14
De drie Baexemse muziekverenigingen Drumband Schutterij St. Jan, gemengd koor Con Amore en Fanfare Aurora hebben een prachtig Sylvesterconcert verzorgd op de laatste zaterdag van het jaar. Uit handen van het Damescomité van Fanfare Aurora ontvingen alle bezoekers bij binnenkomst een kopje koffie of thee met een heerlijk kerstkransje. Na de opening door de voorzitter van Fanfare Aurora, Sandra Beijer mocht gemengd koor Con Amore onder leiding van Veronika Peerboom-Chujanova het spits afbijten met een viertal prachtige liederen.
Daarna was het de beurt aan de drumband van schutterij St. Jan onder leiding van instructeur Paul Gubbels. Fanfare Aurora, onder leiding van Marc Doomen vervolgde het programma.
Met diverse prachtige solo’s was het dan ook genieten geblazen. Tussen de muziekwerken door lichtten de voorzitters Thijs Naus van Drumband Schutterij St. Jan en Willemien Nijsen van gemengd koor Con Amore  en dirigent Marc Doomen de muziekwerken op mooie wijze toe.
Na de pauze speelden de verenigingen ieder nog enkele muziekwerken maar werden er ook gezamenlijke optredens verzorgd. Zo speelde de slagwerkgroep van Fanfare Aurora samen met de drumband van Schutterij St. Jan, onder leiding van Ruud Joris het prachtige muziekwerk Clapping Hands. Een muziekwerk van drumstokken en handen klappen. Tot slot van deze mooie avond was er een gezamenlijk optreden met het lied Do they know it’s Christmas.
Een vrolijk en bruisend slot van een prachtige avond waar 3 verenigingen laten zien dat ze samen de Baexemse gemeenschap prima kunnen boeien. Dat de in grote getale opgekomen bezoekers deze samenwerking waarderen, was duidelijk uit het warme, langdurige applaus !!

Toneelvoorstelling “de zot en de dwazen”.
Op zaterdag 10 januari 2015 vindt de traditionele toneelavond, georganiseerd door Stichting Vrienden van Aurora, plaats.
Toneelvereniging 'Ons Genoegen' uit Sint Joost staat met 'De Zot en de Dwazen' weer garant voor een ouderwets avondje genieten en schaterlachen.
Maffe toestanden aan alle kanten, met daardoorheen drie liefdesgeschiedenissen, en als rode raad de vraag: Waar wordt de grens getrokken tussen normaal en abnormaal, en wie trekt die?
De avond start om 20.00 uur in Gemeenschapshuis Baexheimerhof, Kerkstraat 1a te Baexem. De zaal is open vanaf 19.00 uur
Kaartjes kosten in de voorverkoop € 8,50 en aan de dagkassa € 10,-
Voorverkoop bij Spar Synco, Bakkerij de Renet of Baexheimerhof

Woensdag 14 januari  2015  OUD-PAPIERACTIE in Baexem
Wilt u het papier s.v.p. omstreeks 18.00 uur aan de weg zetten, gebonden of in dozen van MAXIMAAL 20 KG, zonder hout of plastic. De bewoners van de Dorpstraat/Stationstraat worden verzocht het oud papier te plaatsen aan de straatzijde met de even nummers, vanwege de veiligheid van de ophalers. Bij voorbaat dank voor uw medewerking!
Hulp wordt verwacht van: Koen Vestjens, Rob Peeters, Henk Hobus, Jac Heuts, Rens Peeters, Leon Wulms, Hub Geraats en Peter Thissen
Bijrijders: Tjeu Bonten, Rene Hochstenbach . Reserve: Peter Coolen en Mark Levels
De eerstvolgende ophaaldag is: woensdag 11 februari 2015

Activiteitenkalender 2015