Afscheid Ralf Schreurs
Langs deze weg willen wij u allen op de hoogte stellen dat Ralf Schreurs gisteren de laatste repetitie heeft gegeven bij de jeugdfanfare.
Er is op gepaste wijze aandacht aan dit afscheid gegeven.
Ralf heeft de kans gekregen dirigent te worden van een groot harmoniekorps en gaat daar per direct aan de slag.
Wij willen Ralf namens bestuur, dirigenten en leden van Fanfare Aurora bedanken voor wat hij heeft gedaan voor onze jeugdfanfare en heel veel succes toewensen met zijn nieuwe uitdaging!

Controle koperinstrumenten
Gisteren is op de bok gemeld dat Sjra Peeters na carnaval gaat starten met het controleren van de koperinstrumenten.
Bij afleveren van je instrument graag een briefje met je naam in het instrumentkoffer achterlaten.
Alvast bedankt voor je medewerking.
Natuurlijk willen we Sjra alvast van harte bedanken voor dit initiatief.

Mededelingen Fanfare week 7

Vrijdag 20 februari: 20.00-22.15 uur in Baexheimerhof, dirigent Marc Doomen
Zaal gereed maken Yvonne Custers, Anita Jenniskens, Jeanine Kierkels
Vrijdag 27 februari: 20.00-22.15 uur in Baexheimerhof, dirigent Marc Doomen
Zaal gereed maken Myrthe Rouwette, Michelle Kusters, Inge Knippenberg

Vrijdag 20 februari 18.30-19.45 uur in Baexheimerhof, dirigent volgt
Vrijdag 27 februari 18.30-19.45 uur in Baexheimerhof, dirigent volgt
Eventuele afmeldingen bij Joris Janssen 06-39366097 of jorisbx@gmail.com

Vrijdag 13 februari geen repetitie i.v.m. carnaval
Vrijdag 20 februari: 18.30 -19.30 uur in Baexheimerhof, dirigent Loes Jacobs en Anke Lamkin
Vrijdag 27 februari: 18.30 -19.30 uur in Baexheimerhof, dirigent Loes Jacobs en Anke Lamkin
Eventuele afmeldingen bij Loes Jacobs 06-52292349  loes.jacobs@hotmail.com
of Anke Lamkin 06-20545725 ankelamkin@hotmail.com

Woensdag 11 februari: 19.15-21.00 uur in Baexheimerhof, dirigent Ruud Joris.
Woensdag 18 februari geen repetitie i.v.m. carnaval
Woensdag 25 februari: 19.15-21.00 uur in Baexheimerhof, dirigent Ruud Joris.

Kinjerbontjemiddig en Bontje Oavendj
In het weekend van de Bontje Oavendje waren er geen repetities voor de muzikanten of leerlingen, maar wel veel muziek. Zorgden op de Bontje Oavendje De Baxheimer Muzikanten  voor de muziek, op de Kinjerbontjemiddig was het de Jeugdfanfare Aurora, onder leiding van Ralf Schreurs, die zorgde voor de muzikale omlijsting.
De 14e Kinjerbontemiddig met als thema “Heksen en Tovenaars” was weer een geweldig succes. De prachtig versierde Baexheimerhof werd in bezit genomen door de jeugd van Boaksum.
Jeugdfanfare Aurora begeleidde vol verve de jonge artiesten van het podium middels de buuttemars en ook voor een muzikaal intermezzo draaiden de jeugdige muzikanten hun hand niet om!
Tel daarbij op de grote schare van jonge artiesten van Baexem die zich van hun beste kant lieten zien en je hebt een hoogstaand Carnavalsprogramma met mooie dansjes, maar ook leuke sketches en prachtig live gezongen teksten. De Kinjerbontemiddig is een volwassen carnavalsactiviteit geworden in Baexem ! Een mooie middag in een vol Baexheimerhof door de jeugd, maar voor jong en oud!

Activiteitenkalender 2015
7 maart: Potgrondactie