Graag jullie aandacht voor onderstaande zaken:

•na afloop van de repetitie gisteren is er reeds afscheid genomen  van dirigent Marc Doomen, wij hebben dit onderstreept met een mooi bierpakket als dank voor zijn inzet.
Alle leden hebben ook nog persoonlijk afscheid genomen van Marc.

•Kleding advies The Passion:
Dames volgens kleding advies. Echter zorg ervoor dat je warm genoeg gekleed bent.
Eventueel zwart jasje en zwarte onderkleding.
Geen winterjas !
Heren in uniform.
Mensen die nog geen uniform hebben, graag zwarte kleding.

•The Passion:
Zaterdag 4 april, generale repetitie.
16.45 uur: klaar zitten fanfare, soundcheck Queen, De Zee
17.00 uur: start complete generale (soundcheck fanfare middels Pentagram).
19.00 uur: einde generale

Zondag 5 april, de uitvoering.
17.45 uur: klaar zitten muzikanten
18.00 uur: laatste soundcheck.
19.00 uur: start uitvoering The Passion
21.00 uur: einde voorstelling

Aansluitend in Baexheimerhof gezamenlijke borrel, hapje, drankje met muziekje.
Belangrijk is dat ‘iedereen’ blijft borrelen.
Opbrengsten zijn immers voor het dak van de kerk!!!

•Oud-papier woensdag 8 april;
zie verderop in de mededelingen

•Communie 19 april
Omdat er nog maar twee repetities resten tot aan de H. Communie wordt iedereen verzocht hier dan ook bij aanwezig te zijn !
Programma  o.v.b.; 3e deel Pentagram, La Priere, Silence and I, Gabriella’s song, Ave Maria, I will follow him

•Kijk ook regelmatig eens op:
-http://www.klankwijzer.nl/archief voor de digitale Klankwijzer. Het magazine voor blaasmuziek, slagwerk en showsector in Nederland
-http://www.knmo.nl

•Petra Geraedts zal tijdelijk niet aanwezig zijn op de repetities en optredens
•de Baxfactor Goes Latin dat gepland stond voor 24 oktober zal niet doorgaan

Mededelingen Fanfare Aurora week 15
Vrijdag 10 april: 20.00-22.15 uur in Baexheimerhof, dirigent n.t.b.
Zaal gereed maken Kelly Ronckers, Ton Ronckers, Margot Camp
Vrijdag 17 april 20.00-22.15 uur in Baexheimerhof, dirigent n.t.b.
Zaal gereed maken Irene Verheggen, Loes Jacobs, Elle Houben
Vrijdag 10 april 18.30-19.45 uur in Baexheimerhof, Ivo Allers
Vrijdag 17 april 18.30-19.45 uur in Baexheimerhof, Ivo Allers
Eventuele afmeldingen bij Joris Janssen 06-39366097 of jorisbx@gmail.com

Vrijdag 10 april: 18.30 -19.30 uur in Baexheimerhof, dirigent Loes Jacobs en Anke Lamkin
Vrijdag 17 april: 18.30 -19.30 uur in Baexheimerhof, dirigent Loes Jacobs en Anke Lamkin
Eventuele afmeldingen bij Loes Jacobs 06-52292349  loes.jacobs@hotmail.com
of Anke Lamkin 06-20545725 ankelamkin@hotmail.com

Woensdag 8 april: 19.15-21.00 uur in Baexheimerhof, dirigent Ruud Joris.
Woensdag 15 april:19.15-21.00 uur in Baexheimerhof, dirigent Ruud Joris.

Fanfare Aurora heeft deelgenomen aan Triple B Music Day
Zondag 29 maart heeft de Triple B Music Day plaats gevonden in CC de Mortel te Ittervoort. Deze dag stond in het teken van Binden, Boeien en Behouden van jeugdleden bij fanfares en harmonieën. De deelnemende dorpen waren Baexem, Ell, Grathem, Hunsel, Ittervoort, Kelpen-Oler, Kessenich, Leveroy, Neeritter, Stramproy en Tungelroy. Tijdens deze dag deden er circa 150 jeugdleden mee. De dag begon
 ’s morgens met het repeteren van het eindconcert dat in de namiddag plaats vond. Dit gebeurde bij Muziekcentrale Adams en bij CC de Mortel. Na gezamenlijk geluncht te hebben vonden er ’s middags workshops plaats, zoals een drama workshop of een workshop zang. In de namiddag werden er stukjes opgevoerd die men tijdens de workshops geleerd had. De dag werd uiteindelijk afgesloten met een gezamenlijk concert dat druk bezocht werd. Het was een geslaagde maar toch vooral gezellige dag.

Woensdag 8 april  2015  OUD-PAPIERACTIE in Baexem
Wilt u het papier s.v.p. omstreeks 18.00 uur aan de weg zetten, gebonden of in dozen van MAXIMAAL 20 KG, zonder hout of plastic. De bewoners van de Dorpstraat/Stationstraat worden verzocht het oud papier te plaatsen aan de straatzijde met de even nummers, vanwege de veiligheid van de ophalers. Bij voorbaat dank voor uw medewerking!
Hulp wordt verwacht van: Koen Vestjens, Rob Peeters, Gregor Ronckers, Bart Joris, Rens Peeters, Leon Wilms, Henk Hobus, Peter Thissen
Bijrijders: Tjeu Bonten, Rene Hochstenbach . Reserve: Hub Geraats en Jac Heuts
De eerstvolgende ophaaldag is: woensdag 13 mei 2015

Onderling solisten concours 2015
Op zondag 12 april a.s. vindt het 24e Onderling Solisten Concours van Fanfare Aurora plaats in Baexheimerhof te Baexem. Jonge en wat oudere muzikanten gaan de uitdaging met elkaar maar vooral met zichzelf aan om er een goed optreden van te maken.

Om 14.30 uur wordt gestart met de jeugddivisies in een nieuwe opzet. Voor alle jeugdleden die dit jaar niet mee (kunnen) doen zeker de moeite waard om even te komen luisteren.

Voor het eerst is het Onderlinge Solisten Concours dit jaar ook toegankelijk voor cursisten van Myouthic die geen lid zijn van de fanfare, maar wel een muziekinstrument bespelen. Zo kunnen leerlingen uit Baexem die bijvoorbeeld een gitaar, viool of piano bespelen of zangles volgen ook meedoen. Rond 16.45 uur vind de prijsuitreiking van het middagdeel plaats.

Na een pauze zal het avondprogramma om 18.30 uur verder gaan met de 1e, 2e en 3e divisie tot ongeveer 21.00 uur.

We nodigen u van harte uit om de muzikanten aan te komen moedigen en te genieten van alle muzikale variaties die deze dag zullen passeren. We wensen de deelnemers veel succes en het publiek veel luisterplezier.

Activiteitenkalender 2015
12 april: Onderling Solistenconcours