Graag jullie aandacht voor onderstaande zaken:

•27 april Koningsdag
Op deze dag lopen we met de schutterij mee naar het schutterslokaal.
13.15 uur in uniform verzamelen bij Baexheimerhof en om 13.30 uur klaarstaan zodat we direct kunnen aansluiten zodra de schutterij daar aankomt.
Om 15.00 uur start het Koningsschieten en de leden van de Fanfare kunnen dan schieten op de Auroravogel.

•4 mei 19.30 uur  vind in Heythuysen de Dodenherdenking plaats en Fanfare Aurora gaat deze muzikaal opluisteren. 19.10 uur in uniform verzamelen bij de kerk in Heythuysen. Hier vindt op dat moment een herdenkingsdienst plaats en na afloop hiervan vertrekken we om 19.20 uur naar het monument aan de Stationsstraat.
Ontbinding van de stoet zal omstreeks 20.20 uur plaatsvinden bij het voormalige Gemeentehuis.

Vrijdag 1 mei 20.00-22.15 uur in Baexheimerhof, dirigent Mark Prils
Zaal gereed maken Karen Bonten, Susan Bonten, Gitty Hasselman
Vrijdag 8 april: 20.00-21.00 uur in Baexheimerhof, dirigent Mark Prils
Zaal gereed maken Yvonne Custers, Anita Jenniskens, Jeanine Kierkels

Vrijdag 1 mei 18.30-19.45 uur in Baexheimerhof, Ivo Allers
Vrijdag 8 mei 18.30-19.45 uur in Baexheimerhof, Ivo Allers
Eventuele afmeldingen bij Joris Janssen 06-39366097 of jorisbx@gmail.com

Vrijdag 1 mei: 18.30 -19.30 uur in Baexheimerhof, dirigent Loes Jacobs en Anke Lamkin
Vrijdag 8 mei: 18.30 -19.30 uur in Baexheimerhof, dirigent Loes Jacobs en Anke Lamkin
Eventuele afmeldingen bij Loes Jacobs 06-52292349  loes.jacobs@hotmail.com
of Anke Lamkin 06-20545725 ankelamkin@hotmail.com

Woensdag 29 april: 19.15-21.00 uur in Baexheimerhof, dirigent Ruud Joris.
Woensdag 6 mei:19.15-21.00 uur in Baexheimerhof, dirigent Ruud Joris.

Eerste Heilige Communie
Op zondag 19 april vond de Eerste Heilige Communie plaats.
Op deze zonnige zondag zijn de communicantjes door de Fanfare opgehaald bij Mariabosch. Met mooie muzikale klanken van Fanfare Aurora zijn kinderen, ouders en belangstellenden in een grote stoet naar de kerk begeleid. Tijdens de H. Mis is gezorgd voor vrolijke en herkenbare muziek voor de kinderen, waaronder I will follow him uit Sister act. De communicantjes en hun klasgenootjes kregen nog een leuk cadeau aangeboden, een tegoedbon voor een gratis proefles bij Fanfare Aurora. Daarna werd dit feest buiten mooi afgesloten met het traditionele “Lang zullen ze leven”.

Algemene Ledenvergadering Fanfare Aurora d.d. 24 april 2015
Vrijdag 24 april heeft de Algemene Ledenvergadering van Fanfare Aurora plaatsgevonden. De notulen van de voorgaande vergadering, de jaarverslagen en het financieel verslag werden goedgekeurd. 2014 is met een klein verlies afgesloten.
Dit valt in een duur concoursjaar met veel extra kosten erg mee. Daarna was het woord aan onze nieuwe dirigent Mark Prils. Hij heeft zin in deze nieuwe uitdaging, ziet veel toekomst in de vereniging en wil er samen een mooi muzikaal jaar van gaan maken. Mark benadrukt wel hoe belangrijk het is dat er een goede  bezetting is tijdens de repetities.
Peter Coolen heeft het concours geëvalueerd. De slogan “Social Music in Vivo” heeft zijn naam eer aan gedaan. En Hub Geraats heeft de status van het beleidsplan doorgenomen.
Vlak voor de rondvraag was het tijd voor de bestuursverkiezingen. Irene Verheggen en Henk Hobus waren volgens rooster aftredend en stelden zich herkiesbaar en werden herkozen. Het bestuur heeft Marjo Schroën en Magdaleen Schroijen voorgedragen als nieuwe bestuursleden. Ook deze twee dames werden gekozen en welkom geheten in het bestuur.

Activiteitenkalender 2015
27 april: Koningsdag 13.30 uur optocht 15.00 uur schieten