Graag jullie aandacht voor onderstaande zaken:

• De werkgroep Speciale Acties van fanfare Aurora vraagt aandacht voor onderstaande actie:

Rabobank ClubKas Campagne
Tijdens de Rabobank Clubkas Campagne mogen leden van Rabobank Peel, Maas en Leudal hun stem uitbrengen op de clubs die zij een warm hart toedragen. Deze stemmen zijn geld waard. Ook fanfare Aurora doet mee aan deze actie. Hoe meer stemmen er op de fanfare uitgebracht worden, des te hoger de opbrengst voor onze fanfare.

Op welke manier kunnen jullie stemmen?
Leden van Rabobank Peel, Maas en Leudal ontvangen voor de stemperiode per post een unieke code waarmee ze kunnen stemmen. Van maandag 11 mei tot en met vrijdag 22 mei kunnen jullie via een stemsite je stem uitbrengen. Ieder lid ontvangt vijf stemmen, waarvan maximaal twee stemmen per lid op onze vereniging mogen worden uitgebracht.

Bedankt!
Wij hopen dat jullie onze fanfare allemaal steunen. Geef/stuur dit bericht ook door aan vrienden/bekenden!

Elke stemt telt …..alvast bedankt voor jullie stem(men)!

NAMENS DE WERKGROEP SPECIALE ACTIES VAN FANFARE AURORA

• Wil diegene die foto’s heeft gemaakt tijdens het afgelopen Koningsdagschieten deze opsturen naar secretariaat@fanfareaurora.nl  zou leuk zijn als we deze op de website kunnen plaatsen.

Vrijdag 15 mei 20.00-22.15 uur in Baexheimerhof, dirigent Mark Prils
Zaal gereed maken Myrthe Rouwette, Michelle Kusters, Inge Knippenberg
Vrijdag 22 mei: 20.00-21.00 uur in Baexheimerhof, dirigent Patrick Warson
Wij verzoeken jullie hierbij zoveel mogelijk aanwezig te zijn !
Zaal gereed maken Marjo Schroen, Ivon Linders, Petri Sijbers

Vrijdag 15 mei 18.30-19.45 uur in Baexheimerhof, Ivo Allers
Vrijdag 22 mei 18.30-19.45 uur in Baexheimerhof, Ivo Allers
Eventuele afmeldingen bij Joris Janssen 06-39366097 of jorisbx@gmail.com

Vrijdag 15 mei: 18.30 -19.30 uur in Baexheimerhof, dirigent Loes Jacobs en Anke Lamkin
Vrijdag 22 mei: 18.30 -19.30 uur in Baexheimerhof, dirigent Loes Jacobs en Anke Lamkin
Eventuele afmeldingen bij Loes Jacobs 06-52292349  loes.jacobs@hotmail.com
of Anke Lamkin 06-20545725 ankelamkin@hotmail.com

Woensdag 13 mei: 19.15-21.00 uur in Baexheimerhof, dirigent Ruud Joris.
Woensdag 20 mei:19.15-21.00 uur in Baexheimerhof, dirigent Ruud Joris.

Dodenherdenking
Op maandag 4 mei vond de Nationale Dodenherdenking op vele plaatsen in Nederland plaats, zo ook in Heythuysen.
Om 19.30 uur ging vanuit de H. Nicolaaskerk van Heythuysen een stille tocht richting Vredes-monument op de hoek Eykerstokweg/Stationsstraat.
Hier vond een mooie herdenking plaats waar Fanfare Aurora Baexem en Schutterij St. Nicolaas Heythuysen om beurten zorgden voor een mooie muzikale invulling.
Na afloop ging de stoet richting voormalig Gemeentehuis waar om 20.45 uur de ontbinding was. Het was mooi dat wij als fanfare hieraan hebben mogen deelnemen.
Bedankt aan alle leden die hieraan hebben bijgedragen.
(zie onze website voor mooie foto's hiervan)

Woensdag 13 mei  2015  OUD-PAPIERACTIE in Baexem
Wilt u het papier s.v.p. omstreeks 18.00 uur aan de weg zetten, gebonden of in dozen van MAXIMAAL 20 KG, zonder hout of plastic. De bewoners van de Dorpstraat/Stationstraat worden verzocht het oud papier te plaatsen aan de straatzijde met de even nummers, vanwege de veiligheid van de ophalers. Bij voorbaat dank voor uw medewerking!
Hulp wordt verwacht van: Paul Geraets, Mark Peeters, Jac Slabbers, Ralf Slabbers, Rens Verkoelen, Mark Levels, Hub Geraats, Jac Heuts
Bijrijders: Tjeu Bonten, Marcel Kurstjens . Reserve: Johan Custers, Ben Bonten
De eerstvolgende ophaaldag is: woensdag 10 juni 2015