Hierbij ontvangen jullie voorlopig de laatste mededelingen.
Let hierbij vooral op de eerste repetitiedatum na de vakantie en de datum voor het ophalen van het oud papier.

• Sponsorkliks
Moeten jullie nog een vakantie boeken ?
Denk er dan aan om ook eens via de website van Aurora naar de mogelijkheden van Sponsorkliks te kijken.
Je kunt hier ook reizen boeken (bv booking.com) en tevens onze vereniging steunen.

Vrijdag 28 augustus eerste repetitie 20.00-22.15 uur in Baexheimerhof, dirigent Mark Prils
Zaal gereed maken Karen Bonten, Susan Bonten, Gitty Hasselman

Vrijdag 4 september eerste repetitie 18.30-19.45 uur in Baexheimerhof, Ivo Allers
Eventuele afmeldingen bij Joris Janssen 06-39366097 of jorisbx@gmail.com

Vrijdag 4 september: eerste repetitie 18.30 -19.30 uur in Baexheimerhof, dirigent  Marc Lambers
Eventuele afmeldingen bij Mark Lambers  06-30556403  marclambers@ziggo.nl

Woensdag 2 september: eerste repetitie 19.15-21.00 uur in Baexheimerhof, dirigent Ruud Joris

Lotte en Ivo in het Limburgs Jeugd Orkest
Ook dit jaar hebben 95 jeugdige muzikanten vanuit heel Limburg zich ingezet om samen het Limburgs Jeugdorkest (voorheen LBM Jeugdorkest) te vormen. Ivo Allers, de dirigent van onze jeugdfanfare, heeft dit project voor het eerst meegedaan en voor Lotte Wijen was het alweer de vierde keer dat ze mee mocht spelen. Na een vijftal repetities en een repetitieweekend werden er onder leiding van dirigent Bjorn Bus drie concerten opgevoerd in de openluchttheaters in Tegelen, Thorn en Valkenburg. Dit jaar stond het project geheel in het teken van filmmuziek, dat betekende stukken uit de films van Harry Potter, Star wars en The Wizard of Oz. Om een echt bioscoop- gevoel te creëren, kon het publiek de bijpassende beelden uit de films live meevolgen op een groot scherm. “Het was weer een erg leerzame en leuke ervaring. De repetities en de concerten zijn altijd heel gezellig en alle muzikanten zijn enthousiast. We hebben ook weer goede reacties gekregen en het was super om te zien dat er leden van de fanfare naar de concerten waren gekomen! Op 4 September zullen we hetzelfde programma nog een keer opvoeren tijdens Viva Classic Live in Venlo.
Wij hebben weer genoten!” Aldus Lotte

Harmonie Katwijk te gast bij Donateursconcert Fanfare Aurora Baexem
Fanfare Aurora Baexem kan ook dit jaar weer terugkijken op een geslaagd Donateursconcert. Het concert dat Aurora ieder jaar traditiegetrouw voor de Baexemse gemeenschap verzorgt, vond plaats op zondag 12 juli jl. Harmonie Katwijk zag dit concert, in het kader van hun muziekweekend, als mooie gelegenheid om kennis te maken met een Limburgse muziekvereniging.
Op de vroege zondagochtend heeft het publiek onder het genot van een heerlijk ontbijt kunnen genieten van de klanken van Aurora. Alle geledingen die binnen Aurora actief zijn, hebben weer een verrassend programma ten gehore gebracht. Net als andere jaren werd het concert afgesloten met een gezamenlijk muziekwerk waarin alle jeugdleden en het grote korps samen hebben laten horen wat voor een bruisende vereniging Aurora is.
Fanfare Aurora dankt haar donateurs voor alle donaties en steun afgelopen jaar.

Woensdag 12 augustus  2015  OUD-PAPIERACTIE in Baexem
Wilt u het papier s.v.p. omstreeks 18.00 uur aan de weg zetten, gebonden of in dozen van MAXIMAAL 20 KG, zonder hout of plastic. De bewoners van de Dorpstraat/Stationstraat worden verzocht het oud papier te plaatsen aan de straatzijde met de even nummers, vanwege de veiligheid van de ophalers. Bij voorbaat dank voor uw medewerking!
Hulp wordt verwacht van: Rens Verkoelen, Mark Leevels, Paul Geraets, Bart Joris, Mark Peeters, Jac Slabbers, Ruud Joris, Peter Thissen
Bijrijders: Tjeu Bonten, Marcel Kurstjens. Reserve: Hub Geraats en Ralf Slabbers
De eerstvolgende ophaaldag is: woensdag 9 september 2015.

Activiteitenkalender 2015
28 augustus: Eerste repetitie na de vakantie