Graag jullie aandacht voor onderstaande zaken.

• Concours slagwerkgroep
Op 22 november a.s. zal de slagwerkgroep o.l.v. Ruud Joris gaan deelnemen aan het podiumconcours in de Hanenhof te Geleen.
Het optreden zal plaatsvinden om 10.30 uur.
Noteer deze datum alvast in je agenda, want het zou fijn zijn als muzikanten van fanfare Aurora hierbij aanwezig zijn om de slagwerkgroep aan te moedigen.

Zaterdag 26 september staat in de aanloop naar dit concours een repetitiedag gepland.
Deze is niet openbaar maar belangstellende leden van fanfare Aurora zijn uiteraard welkom een kijkje te gaan nemen.

• Laatste oproep voor deelname aan herdenkingsplechtigheid Haelen
Elk jaar vindt er in Haelen een herdenking plaats bij het monument van verdraagzaamheid (nabij bezoekerscentrum Leudal). Dit jaar zal dat zijn op donderdag 12 november van 13.30 uur tot ca 15.30 uur. De Muziek Federatie Leudal is hiervoor opzoek naar een ensemble samengesteld uit verschillende Leudal-muziekverenigingen. (zie bijlage voor meer informatie). Na een herhaalde oproep vanuit de Federatie, hierbij nogmaals deze vraag aan jullie. Heb je alsnog interesse laat mij dit dan uiterlijk morgen (zondag) avond weten.

• Bezoek Ben Linssen
Een afvaardiging van het bestuur is op ziekenbezoek geweest bij Ben. Ben maakt het naar omstandigheden goed maar moet conditioneel nog aansterken. Hij stelde het bezoek zeer op prijs en bedankte iedereen voor de beterschapswensen.

• Afwezigheid Sandra
Onze voorzitster Sandra is vorige week vrijdag d.m.v. een kijkoperatie geopereerd en de operatie is goed verlopen zodat ze daags erna alweer naar huis mocht. Sandra is herstellende maar wel nog erg moe en moet het lichamelijk nog rustig en voorzichtig aan doen. Het bestuur zal haar spoedig een bezoekje gaan brengen.

Wij wensen beiden langs deze weg nog heel veel sterkte en beterschap toe.

•Dirigent jeugdensemble
Er heeft een wijziging plaatsgevonden bij de dirigenten van het jeugdensemble. Hub Geraats heeft vanaf gisteren het stokje overgenomen en is nu vaste dirigent aan het jeugdensemble. Wij wensen Hub heel veel plezier en succes hiermee.

Mededelingen fanfare Aurora week 39

Vrijdag 25 september 20.00-22.15 uur in Baexheimerhof, dirigent Mark Prils
Zaal gereed maken Elly Geraats, Simone Geraats
Vrijdag 2 oktober 20.00-22.15 uur in Baexheimerhof, dirigent Mark Prils
Zaal gereed maken Lotte Wijen, Annemiek Selder, Jan Linssen
Eventuele afmeldingen bij Jos van Herten (0475) 45 28 92 of via de website.

Repetitie Jeugdfanfare Aurora
Vrijdag 25 september:18.30-19.45 uur in Baexheimerhof, dirigent Ivo Allers
Vrijdag 2 oktober:18.30-19.45 uur in Baexheimerhof, dirigent Ivo Allers
Eventuele afmeldingen bij Joris Janssen 06-39366097 of afmeldenjeugd@fanfareaurora.nl