• Sinterklaas inhalen 21 november
Vandaag, zaterdag 21 november zal rond 14.00 uur Sinterklaas door de fanfare worden opgehaald en naar Baexheimerhof worden gebracht. In Baexheimerhof zal de jeugdfanfare en het jeugdensemble spelen voor Sinterklaas.
-Fanfare om 13.45 uur verzamelen in uniform bij Baexheimerhof.
-Jeugdensemble en jeugdfanfare 14.00 uur in groen polo-shirt en donkere broek aanwezig zijn in Baexheimerhof

• Concours slagwerkgroep
Morgen, zondag 22 november gaat de slagwerkgroep op concours in Geleen.
Wij wensen Ruud en alle slagwerkers heel veel plezier maar vooral veel succes toe !
Het optreden vindt plaats om 10.30 uur in de Hanenhof, Herenhof 2 te Geleen

• Caeciliafeest
De foto’s van het Caeciliafeest staan op de website.
Eerst inloggen – ga dan naar:  links – interne links – foto’s Caecilia
Met dank aan de fotografen en nogmaals dank aan de organisatie.
Hopelijk zullen er volgend jaar weer meer mensen in de gelegenheid zijn deel te nemen aan het Caeciliafeest.

• Sponsor fanfare Aurora gratis!!!
Grote kans dat jij binnenkort ook iets online koopt voor Sinterklaas/Kerstmis.
Wist je dat je daarmee heel eenvoudig gratis fanfare Aurora kunt sponsoren?
Dit doe je door eerst naar www.fanfareaurora.nl te gaan en vervolgens via de banner ‘sponsorkliks’ naar bijvoorbeeld Bol.com, Wehkamp, Hema, Coolblue of een van de andere ruim 250 winkels.
Na jouw aankoop ontvangt Aurora een bedrag zonder dat jij iets meer betaalt.
Kleine moeite met groot effect.
Alvast bedankt namens jullie fanfare Aurora.

• Geboorte zoon Margot
Op 3 november hebben Margot Camp en haar man Jelmer het leven geschonken aan zoon Lars.
Langs deze weg feliciteren wij de kersverse ouders en wensen hun samen veel geluk toe !

• Examens
Van 21 t/m 27 november zijn weer de praktijkexamens. Van onze vereniging gaan maar liefst 13 jeugdleden op examen. Wij wensen Janou Lambers, Anne Vandewal, Bart van Geel, Iris Schroijen, Teuntje Janssen, Jarno Schlicher, Bart Wijers, Eline Driessens, Inge Hobus, Joep van Cruchten, Zinah Heuts en Cas Wijen heel veel succes toe.

• Klankwijzer
Kijk ook eens op  http://www.klankwijzer.nl/archief voor de digitale Klankwijzer, het magazine voor de blaasmuziek, slagwerk en showsector.

• Grote Hobbymarkt, zondag 29 november
Volgende week zondag, 29 november organiseert Fanfare Aurora weer haar jaarlijkse hobbymarkt in Baexheimerhof te Baexem. Dit jaar is het alweer de 19e keer dat de muziekvereniging deze succesvolle activiteit opzet die jaarlijks tussen de 500 en 750 bezoekers trekt.
Van siersmeedwerk tot quilten, het beschilderen van porselein, sierraden, glaskunst, houten speelgoed, keramiek, bloemsierkunst, zelfgemaakte kaarten en nog vele andere hobby’s en vrijetijdsbestedingen. Kortom voor ieder wat wils. Ruim zestig hobbyisten demonstreren tijdens de markt hun vrijetijdsbesteding en tonen werkstukken in een sfeervol ingericht zalencentrum. Voor slechts € 2,-  kunnen bezoekers zondag 29 november tussen 11.00 uur en 17.00 uur een kijkje komen nemen in Baexheimerhof, Kerkstraat 1a te Baexem en genieten van een gezellige middag.

Vrijdag 27 november 20.00-22.15 uur in Baexheimerhof, dirigent Mark Prils
Zaal gereed maken Marjo Schroën, Petri Sijbers, Els Jacobs