alle leden die vóór, tijdens en/of na de hobbymarkt hebben geholpen heel erg bedankt daarvoor. Hulp aan de standhouders met in en uitladen wordt zeer gewaardeerd!
De hobbymarkt heeft ook dit jaar weer voor een mooie opbrengst gezorgd.

de door de slagwerkgroep uitgevoerde concourswerken zijn te beluisteren via de website in de openbare luisterhoek. Je hoeft dus  niet eerst in te loggen.
Ook de foto’s van het concours staan op de site.

Vrijdag 11 december 20.00-22.15 uur in Baexheimerhof, dirigent Mark Prils Gezamenlijke repetitie met Con Amore
Zaal gereed maken Lotte Wijen, Annemiek Selder, Jan Linssen
Vrijdag 18 december 20.00-22.15 uur in Baexheimerhof, dirigent Jean Pisters
Zaal gereed maken René Hochstenbach, Ruly Geraats, Miriam Pisters
Dinsdag 22 december extra repetitie met Con Amore 20.00-22.15 uur in Baexheimerhof, dirigent Mark Prils
Zaal gereed maken Kelly Ramakers, Ton Ronckers, Peter Janssen

Vrijdag 11 december:18.30-19.45 uur in Baexheimerhof, dirigent Ivo Allers
Vrijdag 18 december:18.30-19.45 uur in Baexheimerhof, dirigent Ivo Allers
Donderdag 24 december, Kerstavond spelen tijdens gezinsmis 19.00 uur.
Klaarzitten om 18.45 uur in groen shirt en donkere broek

Vrijdag 11 december: 18.45-19.45 uur in Baexheimerhof, dirigent Hub Geraats
Vrijdag 18 december: 18.45-19.45 uur in Baexheimerhof, dirigent Hub Geraats
Donderdag 24 december, Kerstavond, “Aurora Girls” spelen om 18.30 uur in de kerktoren. 18.15 uur verzamelen bij de kerk

Woensdag 9 december: 19.15-21.00 uur in Baexheimerhof, dirigent Ruud Joris
Woensdag 16 december: 19.15-21.00 uur in Baexheimerhof, dirigent Ruud Joris

25 december, 1e kerstdag 9.30 uur opluisteren H. Mis:
9.15 uur klaarzitten in uniform
Programma:
Voor de mis: The First Noël (in dulci jubilo) Oh du Fröhliche (in dulci jubilo) en/of Komt allen te samen (12 kerstliederen)
Intrede : Eere zij God (12 kerstliederen)
Tussenzang : La Prière
Offerande: Away in the manger
Communie:  zingt eerst, fanfare gaat ter communie
Rudolf the red nose rendeer
White Christmas (indien tijd over)
Slot: Last Christmas

Programma Sylvester:
Deel 1:
Can you Dig it
Vitae Aeternum
Band of Brothers
Celebrate Rotary

Deel 2:
Cry of the Falcon
Knight Templar
Pastime with good company
Viva la vida

Slot:
Auld lang syne (met Koor)
Radetski mars  (afsluiting)

Geslaagden
Afgelopen week zijn er maar liefst 11 jeugdleden geslaagd voor hun HAFA diploma.
Janou, Anne, Bart van Geel, Iris, Teuntje, Jarno, Bart Weijers, Eline, Inge, Joep en Zinah van harte gefeliciteerd!!
Wij heten Anne Vandewal van harte welkom in het grote korps.

Grote Hobbymarkt, zondag 29 november
Baexheimerhof was zondag het middelpunt van een sfeervolle, gezellige hobbymarkt, waar vele hobbyisten hun creativiteit ten toon stelden of demonstreerden. De in grote getale opgekomen bezoekers zorgden voor tevreden standhouders en uiteraard een tevreden werkgroep die vele uren voorbereiding beloond zag. De mooi aangeklede stands samen met de heerlijke koffie met vlaai of door het damescomité gebakken wafels leverden een gezellige markt op.
De organisatie heeft weer de nodige complimenten in ontvangst mogen nemen, vooral de hulp aan de hobbyisten bij het uit- en inladen van hun spullen wordt hoog gewaardeerd. Dank aan alle leden die vóór, tijdens en ná de markt behulpzaam waren.

Toneelvoorstelling “Dom boerengelök”.
In een goed gevulde zaal in Baexheimerhof werd zaterdag 29 november het toneelstuk “dom boeren gelök” opgevoerd.
Het was een waar spektakel en er werd weer volop gelachen om de prachtige humor die de spelers van “Ons Genoegen” uit St. Joost met hun eigen unieke mimiek brachten.
Dat het stuk volledig in het dialect werd gespeeld gaf een eigen karakter aan het stuk. De voorstelling die als vanouds georganiseerd was door de Vrienden van Aurora was een aaneenschakeling vol hilarische en komische situaties in een prachtig decor. Het publiek beloonde het optreden met een hartelijk en enthousiast applaus.
De opbrengst van deze toneelavond komt ten goede van de Vrienden van fanfare Aurora, die dankzij de ondersteuning van de middenstand uit de regio middels een loterij de kas weer konden spekken.
Bijzonder veel dank aan de organisatie, het publiek en de middenstand voor het sponsoren van de prijzen voor de loterij.

Woensdag 9 december  2015  OUD-PAPIERACTIE in Baexem
Wilt u het papier s.v.p. omstreeks 18.00 uur aan de weg zetten, gebonden of in dozen van MAXIMAAL 20 KG, zonder hout of plastic. De bewoners van de Dorpstraat/Stationstraat worden verzocht het oud papier te plaatsen aan de straatzijde met de even nummers, vanwege de veiligheid van de ophalers. Bij voorbaat dank voor uw medewerking!
Hulp wordt verwacht van: Joris Janssen, Huub Peeters, Jac Slabbers, Ralf Slabbers, Johan Custers, Marcel Hanssen, Hub Geraats, Jac Heuts
Bijrijders: Tjeu Bonten, Jan Linssen. Reserve: Peter Hupkens, Koen Vestjens
De eerstvolgende ophaaldag is: woensdag 13 januari 2016.

Gezamenlijk Sylvesterconcert zaterdag 27 december
De drie Baexemse muziekverenigingen organiseren ook dit jaar weer het jaarlijkse Sylvesterconcert in Baexem. Op zaterdag 27 december sluiten Drumband Schutterij St. Jan, gemengd koor Con Amore en Fanfare Aurora gezamenlijk het jaar af met dit gratis concert. Vanaf 19.00 uur zal Baexheimerhof worden omgetoverd tot een waar muziektheater. Evenals voorgaande jaren belooft het ook dit jaar weer een muziekuitvoering op hoog niveau te worden. Spanning en verrassende muzikale combinaties zorgen ervoor dat het publiek op het puntje van de stoel kan genieten van een gevarieerd concert. Het concert is gratis en u zult ook met een gratis kop koffie of thee worden verwelkomd.
U bent van harte uitgenodigd op zaterdag 27 december 19.00 uur in Baexheimerhof, Kerkstraat 1a Baexem.

Activiteitenkalender 2015-2016
22 december: Extra repetitie met Con Amore