• Prinsenreceptie zondag 17 januari
Fanfare Aurora opent de receptie om 14.00 uur.
Graag iedereen in uniform om 13.50 uur in Baexheimerhof aanwezig zijn om een serenade te brengen aan Prins Bart I en zijn adjudanten Marcel en Ruud. Tevens ook aan jeugdprinses Zoë-Sophie en Jeugdvorst Wouter.
Gezien het Prinselijke trio fanfare leden zijn zou het fijn zijn als er dan ook veel fanfare leden aanwezig kunnen zijn voor deze serenade.

• Bas Heuts heeft zijn lidmaatschap bij fanfare Aurora beëindigd.

• Stemapparaat
Vrijdag 22  januari na de repetitie kunnen de stemapparaatjes tegen contante betaling bij Irene in ontvangst worden genomen.
Stemapparaat Korg CA-1  normaal € 17,95  spec. prijs: € 11,95
Cherubclip voor op de beker WCP: € 7,-
Totaal voor stemapparaat en clip: € 18,95

• Kinjer bonte middig
Zaterdag 30 januari  is de kinjer bonte middig in Baexheimerhof. De jeugdfanfare zal deze middag muzikaal opluisteren. 13.45 uur klaar zitten in carnavalskleding.

• ??? Wat wordt de naam voor de Oktober Meezing Activiteit ???
Op 14/15 oktober 2016 zal Fanfare Aurora in het kader van haar 130 jarig jubileum een spetterende avond organiseren met als subtitel: het grootste meezingfeest van Leudal en omstreken naar voorbeeld van de jaarlijkse “Toppers in concert” in de Amsterdam Arena.

Tijdens dit meezingfeest zal de fanfare een groot aantal nationale en internationale meezingers spelen. Evenals bij de Proms concerten en de BaxFactor edities zal de fanfare aangevuld dienen te worden met een combo. Bij alle nummers zal gezongen gaan worden door een “basis trio”. Deze mensen dragen tevens zorg voor de presentatie van de gehele avond.
Het idee is om tijdens deze avond ook solisten voor het voetlicht te laten treden die een of meerdere nummers zullen zingen met fanfare-begeleiding. Baexems talent zal hier de voorkeur krijgen maar er zal ook bekeken worden of b.v. deelnemers van beide BaxFactor edities willen optreden.
Om het zingen te bevorderen, het is per slot van rekening een “meezingavond”, zullen alle songteksten aan het publiek gepresenteerd worden.

Voor deze activiteit willen we een pakkende naam hebben. We hebben zelf al wat ideeën, maar willen ook gebruik maken van jullie creativiteit. Stuur jouw idee voor de titel/slogan door naar hub.geraats@gmail.com Uiterste inzenddatum: 22 januari.

• Groepsrepetities
De komende tijd zullen we groepsrepetities gaan combineren met tutti repetities. Het doel is om binnen elk register te werken aan het samenspel en de stemming, dit alles in de aanloop naar het concert van zaterdag 16 april 2016. De groepsrepetitie is van 20-00-21.15 uur; de tuttirepetitie na de pauze van 21.30-22.30 uur.
Er wordt gestudeerd aan:
- Excaliber (Jan van de Roost) https://www.youtube.com/watch?v=BVwSLBAjrlw en
- Madrigalum (Philip Sparke, nieuw werk) https://www.youtube.com/watch?v=ShadgyOZQsM.

Mark Prils geeft groepsrepetitie aan onderstaand genoemde secties. De andere secties hebben groepsrepetities onder leiding van hun eigen repetitor.
-Vrijdag 22 jan.: alle saxen
-Vrijdag 29 jan.: geen repetitie ivm Bonte Avond
-Vrijdag 5 febr.:  geen repetitie ivm Carnaval
-Vrijdag 12 febr.: Trombones