• Concert 16 april met medewering van Brassband Willebroek
Dit concert zal plaatsvinden in de Bombardon te Heythuysen en is in samenwerking met de zeer gerenommeerde Brassband Willebroek.
Deze avond zal er € 10,- entree worden gevraagd. We zullen hiervoor alle leden vragen mee te werken aan de verkoop van de kaarten. Start dus nu al met het maken van reclame !
De kaartverkoop zal zeer binnenkort starten en is ook online via onze site mogelijk.

• Oktoberactiviteit
Voor deze activiteit die plaatsvind op 15 oktober konden ideeën voor een passende naam worden voorgedragen.
Er zijn verschillende inzendingen ontvangen, waarvoor hartelijk dank.
De winnende bijdrage komt van Pieter Winkelmolen en is geworden: AMeeZING Leudal.

• Collecteren Anjeractie
Dit jaar zal de collecteweek plaatsvinden van 29 mei t/m 4 juni in Roggel en Haelen.
Jaarlijks hebben we een mooie opbrengst met deze collecte.
Dit jaar krijgen we zelfs 50% van collecte-opbrengst, dus nog meer reden om de week van 29 mei t/m 4 juni in je agenda te noteren en een van die dagen vrij te houden om een paar uurtjes te lopen!

• Nieuwsbrief LBM

• Sponsorkliks
Wellicht doe je regelmatig online je inkopen.
Je kunt dit ook doen via Sponsorkliks op de Aurora Website
Wist je dat je daarmee heel eenvoudig gratis fanfare Aurora kunt sponsoren?
Dit doe je door eerst naar www.fanfareaurora.nl te gaan en vervolgens via de banner ‘sponsorkliks’ naar bijvoorbeeld Bol.com, Wehkamp, Hema, Coolblue of een van de andere ruim 250 winkels.
Na jouw aankoop ontvangt Aurora een bedrag zonder dat jij iets meer betaalt.
Kleine moeite met groot effect.

• Groepsrepetities
De komende tijd zullen we groepsrepetities gaan combineren met tutti repetities. Het doel is om binnen elk register te werken aan het samenspel en de stemming, dit alles in de aanloop naar het concert van zaterdag 16 april 2016. De groepsrepetitie is van 20-00-21.15 uur; de tuttirepetitie na de pauze van 21.30-22.30 uur.
Er wordt gestudeerd aan:
- Excaliber (Jan van de Roost) https://www.youtube.com/watch?v=BVwSLBAjrlw en
- Madrigalum (Philip Sparke, nieuw werk) https://www.youtube.com/watch?v=ShadgyOZQsM.

Mark Prils geeft groepsrepetitie aan onderstaand genoemde secties. De andere secties hebben groepsrepetities onder leiding van hun eigen repetitor.
-Vrijdag 19 febr.: Hoorns (Mark is deze repetitie afwezig, Txemi leidt de hoorns)
-Vrijdag 26 febr.: alle saxen
-Vrijdag 4 maart: Trompetten/Bugels
-Vrijdag 11 maart: Trompetten/Trombones

Vrijdag 19 februari  Groepsrepetities 20.00-21.15 uur. Repetitie 21.30-22.30 uur in Baexheimerhof, dirigent Txemi
Zaal gereed maken Myrthe Rouwette, Inge Knippenberg
Vrijdag 26 februari  Groepsrepetities 20.00-21.15 uur. Repetitie 21.30-22.30 uur in Baexheimerhof, dirigent Mark Prils
Zaal gereed maken Marjo Schroen, Petri Sijbers, Els Jacobs

Vrijdag 19 februari:18.30-19.45 uur in Baexheimerhof, dirigent Ivo Allers
Vrijdag 26 februari:18.30-19.45 uur in Baexheimerhof, dirigent Ivo Allers

Repetitie Auroragirls
Vrijdag 19 februari: 18.45-19.45 uur in Baexheimerhof, dirigent Hub Geraats
Vrijdag 26 februari: 18.45-19.45 uur in Baexheimerhof, dirigent Hub Geraats

Woensdag 17 februari: 19.15-21.00 uur in Baexheimerhof, dirigent Ruud Joris
Woensdag 24 februari: 19.15-21.00 uur in Baexheimerhof, dirigent Ruud Joris
Eventuele afmeldingen bij Ruud Joris 06-15360566  ruudjoris@planet.nl

Deelname optocht
Op zaterdag 6 februari vond onder een stralend zonnetje de kinderoptocht door de straten van Baexem plaats.
Ook de Auroragirls onder leiding van Hub Geraats hebben met veel plezier hun muzikale steentje bijgedragen aan het wel slagen van de Boaksumse Vasteloaves optoch.

Activiteitenkalender 2016
5 maart: Potgrond actie