• Concert 16 april
Op de website zijn de foto’s te zien en in de luisterhoek zijn de opnames van dit concert te beluisteren. Je hoeft hiervoor niet eerst in te loggen.

• Koningsdag 27 april
Fanfare Aurora is uitgenodigd door Schutterij-Drumband St. Jan om mee te werken aan de feestelijkheden rondom Koningsdag en het Koningschieten.
13.15 uur allen in uniform verzamelen bij Baexheimerhof. Vertrek 13.30 uur naar schutterslokaal.
I.v.m. nieuwe, strengere regels t.a.v. het schieten moet iedereen die mee gaat schieten een geldig legitimatiebewijs bij zich hebben. De Schutterij moet dit registreren.

• Collecteren Anjeractie
Dit jaar zal de collecteweek plaatsvinden van 29 mei t/m 4 juni in Roggel en Haelen. Jaarlijks hebben we een mooie opbrengst met deze collecte.
Dit jaar krijgen we zelfs 50% van collecte-opbrengst, dus nog meer reden om de week van 29 mei t/m 4 juni in je agenda te noteren en een van die dagen vrij te houden om een paar uurtjes te lopen!
Vanaf volgende week liggen de formulieren klaar waarop je kunt aangeven wanneer je beschikbaar bent om te collecteren

• Algemene Ledenvergadering Fanfare Aurora d.d. 22 april 2016
Vrijdag 22 april vond de algemene ledenvergadering plaats.
We hebben tijdens deze vergadering terug gekeken op een geslaagd muzikaal jaar en  blikten vooruit naar 2016 waar we ons 130 jarig jubileum vieren.
Tijdens deze vergadering zijn Hub Geraats en Peter Coolen afgetreden als bestuurslid en werden op gepaste wijze bedankt voor hun inzet en prettige samenwerking.
Bart Joris werd door de vergadering gekozen tot nieuw bestuurslid van Fanfare Aurora en wij wensen hem daarbij heel veel succes en plezier toe.
Samen gaan we er weer een mooi muzikaal jaar van maken.

Vrijdag 29 april 20.00-22.15 uur in Baexheimerhof, dirigent Mark Prils
Zaal gereed maken Myrthe Rouwette, Inge Knippenberg
Vrijdag 6 mei 20.00-22.15 uur in Baexheimerhof, dirigent Mark Prils
Zaal gereed maken Marjo Schroën, Petri Sijbers, Els Jacobs

Vrijdag 29 april:18.30-19.45 uur in Baexheimerhof, dirigent Roy Derix
Vrijdag 6 mei: geen repetitie

Repetitie Auroragirls
Vrijdag 29 april: geen repetitie i.v.m. afwezigheid Hub
Vrijdag 6 mei: 18.45-19.45 uur in Baexheimerhof, dirigent Hub Geraats

Woensdag 27 april: geen repetitie i.v.m. Koningsdag
Woensdag 4 mei: 19.15-21.00 uur in Baexheimerhof, dirigent Ruud Joris

Fanfare Aurora en Brassband Willebroek geven spetterend optreden in De Bombardon te Heythuysen

Op zaterdag 16 april jl. heeft Fanfare Aurora Baexem een spetterend concert gegeven in De Bombardon in Heythuysen. In het kader van het 130-jarig jubileum van Aurora werd voor dit concert speciaal de samenwerking gezocht met de Belgische top brassband Brassband Willebroek.
Om 20.00 uur beet Fanfare Aurora het spits af voor een goedgevulde Bombardon. De Bombardon in Heythuysen was voor deze gelegenheid de perfecte concertruimte met alles erop en eraan. Beide muziekverenigingen brachten een verrassend muzikaal programma ten gehore, waarbij het publiek volop genoot.
Fanfare Aurora kijkt terug op een zeer geslaagd concert. Sandra Beijer, voorzitter van Fanfare Aurora: “Deze avond was zeker een juweeltje voor ieders oor!”

Brassband Willebroek
Brassband Willebroek is een Belgisch toporkest onder leiding van Frans Violet. Zij
behaalde al 3 Europese titels en een vice-wereldtitel in 2001 en 2005. Onafgebroken
behoorde zij jaren aan de wereldtop.

Activiteitenkalender 2016
27 april: Koningsdag