• LAATSTE OPROEP
Inventarisatie website
Enige tijd geleden hebben alle leden formulieren met persoonsgegevens die op de Aurorawebsite staan, ontvangen met de vraag deze te controleren en daar waar nodig te wijzigen of aan te vullen.
Mocht je deze nog niet hebben ingeleverd, wil je dit dan graag zo spoedig mogelijk alsnog doen.
Inleveren kan bij Pieter Winkelmolen of Jean Pisters of in hun postbakjes.

• Pubquiz
Bij deze willen wij  jullie er alvast op attenderen dat er op zaterdag
10 december i.v.m. ons 130-jarig jubileum een pubquiz zal worden georganiseerd. Het beloofd een gezellige avond te worden waar deelnemers in zelf samengestelde groepjes in verschillende rondes vragen beantwoorden. Er wordt die avond niet gemusiceerd.
Hou deze datum dus vrij in je agenda en breng dit ook in je familie en kennissenkring alvast onder de aandacht.

• Collecteren Anjeractie
Allen die gecollecteerd hebben hartstikke bedankt voor de moeite. T.z.t. vernemen jullie de opbrengst van deze collecte.

• H. Communie
Ook allen die hebben deelgenomen aan het afhalen van de Communicanten en de H.Mis bedankt voor jullie aanwezigheid en inbreng.

• Sponsorkliks
Denk er aan als je online bestellingen doet, dit via de website van Aurora te doen!
Per gedane bestelling krijgt Aurora een percentage hiervan.

• Jeugdmuziekweekend
Het jeugdweekend zal dit jaar in Baexem plaatsvinden i.p.v. in Neer en wel op zaterdag 2 en zondag 3 juli.
Ook de overnachting zal in Baexem zijn met afsluitend een openbaar concert op zondagochtend waar iedereen naar kan komen luisteren.
Er is nog hulp nodig, met name op de zaterdag.
Vrijwilligers kunnen zich opgeven bij een van de leden van de jeugdcommissie.

• Repetities 1 juli
Vrijdag 1 juli gaat de repetitie van de Auroragirls, de jeugdfanfare en het grote korps “gewoon” door.

Vrijdag 10 juni 20.00-22.15 uur in Baexheimerhof, dirigent Txemi Etxebarria
Zaal gereed maken Irene Verheggen, Loes Jacobs, Elle Houben
Vrijdag 17 juni 20.00-22.15 uur in Baexheimerhof, dirigent Mark Prils
Zaal gereed maken Anke Lamkin, Pieter Winkelmolen

Vrijdag 10 juni:18.30-19.45 uur in Baexheimerhof, dirigent Ivo Allers
Vrijdag 17 juni:18.30-19.45 uur in Baexheimerhof, dirigent Ivo Allers

Repetitie Auroragirls
Vrijdag 10 juni:18.45-19.45 uur in Baexheimerhof, dirigent Hub Geraats
Vrijdag 17 juni:18.45-19.45 uur in Baexheimerhof, dirigent Hub Geraats
Eventuele afmeldingen bij Hub Geraats 06-25653412 of afmeldenjeugd@fanfareaurora.nl

Woensdag 8 juni:19.15-21.00 uur in Baexheimerhof, dirigent Ruud Joris
Woensdag 15 juni:19.15-21.00 uur in Baexheimerhof, dirigent Ruud Joris
Eventuele afmeldingen bij Ruud Joris 06-15360566  ruudjoris@planet.nl

Eerste Heilige Communie
Op zondag 29 mei vond de Eerste Heilige Communie plaats.
Op deze mooie zondagochtend zijn de communicantjes door de Fanfare opgehaald bij Mariabosch. Onder de muzikale klanken van Fanfare Aurora zijn kinderen, ouders en belangstellenden in een grote stoet naar de kerk begeleid. Tijdens de H. Mis is gezorgd voor vrolijke en herkenbare muziek voor de kinderen, waaronder Cheerleader, Frozen en Happy. Daarna werd dit feest buiten mooi afgesloten met het traditionele “Lang zullen ze leven”.

Woensdag 8 juni  2016  OUD-PAPIERACTIE in Baexem
Wilt u het papier s.v.p. omstreeks 18.00 uur aan de weg zetten, gebonden of in dozen van MAXIMAAL 20 KG, zonder hout of plastic. De bewoners van de Dorpstraat/Stationstraat worden verzocht het oud papier te plaatsen aan de straatzijde met de even nummers, vanwege de veiligheid van de ophalers.
Over het gedeelte van de Dorpstraat/Stationstraat dat is afgesloten wordt geen oud papier opgehaald. U kunt uw papier eventueel aan de aangrenzende straten zetten.
Bij voorbaat dank voor uw medewerking!
Hulp wordt verwacht van: Irene Verheggen, Hub Peeters, Marcel Hanssen, Ralf Slabbers, Koen Vestjens, Rob Peeters, Hub Geraats, Jac Heuts
Bijrijders: Tjeu Bonten, Jan Linssen Reserve: Peter Hupkens en Mark Leevels
Mocht er ondanks de zorgvuldige planning toch ergens papier worden vergeten, neem dan contact op met Henk Hobus 06-11725464 of Tjeu Bonten 06-10439294
De eerstvolgende ophaaldag is: woensdag 13 juli 2016.

Activiteitenkalender 2016
2 en 3 juli: Muziekweekend jeugd
15 juli: Laatste repetitie voor de vakantie
22 juli: Aurora “blaast het schooljaar uit”.
2 sept: Eerste repetitie na de vakantie
2 okt: Aurorawandeltocht