• Jeugdmuziekweekend  2 en 3 juli
Wij wensen alle deelnemers aan het jeugdmuziekweekend hele fijne, gezellige en muzikale dagen en een mooi slotconcert.

• Langs deze weg willen wij Annemiek Selder van harte feliciteren dat zij geslaagd is voor het Conservatorium in Maastricht.

• Na de zomervakantie zal Loes Jacobs de voorzittershamer van de jeugdcommissie overdragen aan Joris Janssen.
Loes bedankt voor je inzet voor de jeugdcommissie en Joris heel veel plezier en succes in deze functie.

• Donateursactie
Vrijdagavond 24 juni zijn de zakjes en collectebussen voor de donateursactie uitgedeeld. Deze zakjes moeten voor 6 juli (maar niet voor 1 juli) zijn rondgebracht in Baexem en moeten tussen 10 en 16 juli weer worden opgehaald.
Veel succes en bedankt voor je medewerking !

• Donateursconcert
Aanvang: 10.00 uur
Kleding: Heren in uniform, dames volgens kleding advies
Muziekwerken:
-Saint Triphon
-Lord of the dance
-Lord Tullamore
-Cheerleader
-NL feestmedley

Vrijdag 8 juli 20.00-22.15 uur in Baexheimerhof, dirigent Mark Prils
Zaal gereed maken Myrthe Rouwette, Inge Knippenberg
Vrijdag 15 juli Laatste repetitie voor de vakantie, tevens generale repetitie
Na afloop hapjes gebakken door het bestuur.
20.00-22.15 uur in Baexheimerhof, dirigent Mark Prils
Zaal gereed maken Marjo Schroën, Petri Sijbers, Els Jacbs

Vrijdag 8 juli:18.30-19.45 uur in Baexheimerhof, dirigent Ivo Allers
Vrijdag 15 juli:18.30-19.45 uur in Baexheimerhof, dirigent Ivo Allers

Repetitie Auroragirls
Vrijdag 8 juli:18.45-19.45 uur in Baexheimerhof, dirigent Hub Geraats
Vrijdag 15 juli:18.45-19.45 uur in Baexheimerhof, dirigent Hub Geraats

Woensdag 6 juli:19.15-21.00 uur in Baexheimerhof, dirigent Ruud Joris
Woensdag 13 juli:19.15-21.00 uur in Baexheimerhof, dirigent Ruud Joris
Eventuele afmeldingen bij Ruud Joris 06-15360566  ruudjoris@planet.nl

Jeugdmuziek weekend 2 en 3 juli
In het eerste weekend van juli vindt weer het jeugdmuziekweekend van Fanfare Aurora Baexem plaats.
Dit jaar is de invulling ervan helemaal anders, de reden hiervoor het 130-jarig bestaan van Fanfare Aurora Baexem.
Daarom is er dit jaar gekozen het muziekweekend in eigen dorp te vieren.
Op de zaterdagmiddag vindt er een vossenjacht plaats in Baexem, waar in heel het dorp vossen verstopt zitten die dan ook gevonden dienen te worden.
Op de zaterdagavond wordt er als vanouds gebarbecued, uiteindelijk wordt de zaterdag afgesloten met een disco waar iedereen lekker uit zijn dak kan gaan.
De zondagmorgen wordt er gezamenlijk ontbeten alvorens het muziekweekend af te sluiten met een concert.
Dit jaar spelen niet alleen de jeugdleden van Fanfare Aurora maar zal ook de Adams Jeugd Brassband optreden tijdens dit concert.
De jeugdfanfare wordt tijdens dit concert versterkt door de Aurora Girls en zelfs de jongste leden van de fanfare zullen met hun blokfluit enkele stukken samen met de Jeugdfanfare ten gehore brengen.
De Jeugdband van Brassband Limburg o.l.v. Luc Scholtes zal het concert openen.
De Jeugdfanfare Aurora Baexem o.l.v. Ivo Allers zal met hun optreden het concert en ook het muziekweekend afsluiten.
U bent allen van harte uitgenodigd om aanwezig te zijn bij deze spetterende muzikale uitvoering op zondag 3 juli, 10.30 uur in Baexheimerhof te Baexem.

Woensdag 13 juli  2016  OUD-PAPIERACTIE in Baexem
Wilt u het papier s.v.p. omstreeks 18.00 uur aan de weg zetten, gebonden of in dozen van MAXIMAAL 20 KG, zonder hout of plastic. De bewoners van de Dorpstraat/Stationstraat worden verzocht het oud papier te plaatsen aan de straatzijde met de even nummers, vanwege de veiligheid van de ophalers.
Over het gedeelte van de Stationstraat dat is afgesloten wordt geen oud papier opgehaald. U kunt uw papier eventueel aan de aangrenzende straten zetten.
Bij voorbaat dank voor uw medewerking!
Hulp wordt verwacht van: Peter Hupkens, Rens Verkoelen, Mark Leevels, Gregor Ronckers, Jos van Herten, Leon Wulms, Paul Geraets, Ruud Knippenberg
Bijrijders: Tjeu Bonten, Rene Hochstenbach Reserve: Joris Janssen en Henk Hobus
Mocht er ondanks de zorgvuldige planning toch ergens papier worden vergeten, neem dan contact op met Henk Hobus 06-11725464 of Tjeu Bonten 06-10439294
De eerstvolgende ophaaldag is: woensdag 13 juli 2016.

Activiteitenkalender 2016
15 juli: Laatste repetitie voor de vakantie
22 juli: Aurora “blaast het schooljaar uit”.
2 sept: Eerste repetitie na de vakantie
2 okt: Aurorawandeltocht