• Jeugdensemble
Vanaf heden zal het jeugdensemble onder leiding van Hub Geraats verder spelen onder de nieuwe naam Aurora Super Kids

• St. Caecilia 19 november
14.00 uur H. Mis, 13.30 uur allen in uniform aanwezig zijn in de Kerk.
Met aansluitend mogelijkheid tot omkleden waarna 15.45 uur het middagprogramma start bij de Oude Smidse.
Vanaf 19.00 uur gaat het programma, eten en feestavond verder in Baexheimerhof. Per abuis staat dit niet in de uitnodiging voor het Caeciliafeest!

Heb je je nog niet aangemeld, dat kan nog tot en met zondag !!

Programma in de Kerk:
-Begin dienst: jeugdensemble
-Na openingswoord: fanfare (Cry of the falcon maat 165 t/m 210, Adagio)
-Na 1e lezing: jeugdensemble
-Klaarmaken tafel: jeugdfanfare, eventueel nog fanfare
-Communie: jeugdfanfare, fanfare: Da Vinci code
-Na de zegen: fanfare: Lord of the dance, geheel of gedeeltelijk?

• Intocht Sinterklaas zondag 20 november omstreeks 15.00 uur
Fanfare Aurora zal St. Nicolaas vanuit het Samenzorgenhuis naar Baexheimerhof begeleiden.
Aurora Super Kids en jeugdfanfare zullen in de zaal Sinterklaas liedjes ten gehore brengen.

• Kerst op AZC
Vorig jaar hebben we bij AZC de kerstviering verzorgd met een klein ensemble van de fanfare.
Diegene die hieraan meegedaan hebben waren hier zeer positief over.
Ook de (school)kinderen van AZC waren zeer positief.
Op woensdag 21 december a.s. wordt in de school van het AZC weer een kerstviering georganiseerd.
Wederom is de vraag gekomen of leden van de fanfare hier aan deel kunnen nemen.
De kinderen komen rond 17.00 uur naar school om te eten. Vanaf 18.00 uur zijn de ouders ook welkom. Het is altijd erg leuk, speciaal en heel sfeervol als er buiten (en bij slecht weer binnen)wat kerstmuziek gespeeld wordt. Denk je dat het je wederom lukt om een paar mensen bij elkaar te krijgen? Dat zou heel fijn zijn.
Graag z.s.m. maar liefst voor zondag 6 november reageren als je hieraan kunt / wilt deelnemen.
Reageren kan via beantwoorden van deze mail of naar jeanpisters@hetnet.nl

• Pubquiz 10 december
Opgeven is helaas niet meer mogelijk = VOL

• Sponsorkliks
Moet je nog nieuwe herfstkleren, reisjes, elektronica of andere dingen aanschaffen? En wil je dit via het internet bestellen? Ga dan eerst op de website van Aurora naar Sponsorkliks of rechtstreeks via https://www.sponsorkliks.com/products/shops.php?club=4191 naar je favoriete webwinkel! Op deze manier kun je fanfare Aurora een klein beetje sponsoren met jou aankoop. Van het aankoopbedrag gaat er namelijk een gedeelte naar fanfare Aurora, veelal variërend van 2 tot 10%!
Voor de koper blijft de prijs echter gelijk, waardoor het je niks extra’s kost!

Vrijdag 11 november repetitie 20.00-22.15 uur in Baexheimerhof, dirigent Mark Prils
Zaal gereed maken Lotte Wijen, Annemiek Selder, Jan Linssen
Vrijdag 18 november repetitie 20.00-22.15 uur in Baexheimerhof, dirigent Mark Prils
Zaal gereed maken Rene Hochstenbach, Ruly Geraats, Miriam Pisters
Extra repetitie samen met Con Amore ivm Sylvesterconcert
dinsdag 27 december 20.00 uur in Baexheimerhof

Vrijdag  11 november: repetitie 18.30-19.45 uur in Baexheimerhof, dirigent Ivo Allers
Vrijdag  18 november: repetitie 18.30-19.45 uur in Baexheimerhof, dirigent Ivo Allers

Vrijdag 11 november: repetitie18.45-19.45 uur in Baexheimerhof, dirigent Hub Geraats
Vrijdag 18 november: repetitie18.45-19.45 uur in Baexheimerhof, dirigent Hub Geraats

Woensdag 9 november: 19.15-21.00 uur in Baexheimerhof, dirigent Ruud Joris
Woensdag 16 november: 19.15-21.00 uur in Baexheimerhof, dirigent Ruud Joris
Eventuele afmeldingen bij Ruud Joris 06-15360566  ruudjoris@planet.nl

Woensdag 9 november  2016  OUD-PAPIERACTIE in Baexem
Wilt u het papier s.v.p. omstreeks 18.00 uur aan de weg zetten, gebonden of in dozen van MAXIMAAL 20 KG, zonder hout of plastic. De bewoners van de Dorpstraat/Stationstraat worden verzocht het oud papier te plaatsen aan de straatzijde met de even nummers, vanwege de veiligheid van de ophalers.
Hulp wordt verwacht van: Joris Janssen, Johan Custers, Henk Hobus, Peter Thissen, Gregor Ronckers, Bart Joris, Susan Hanssen en Huub Peeters
Bijrijders: Tjeu Bonten en Jan Linssen Reserve: Hub Geraats
Mocht er ondanks de zorgvuldige planning toch ergens papier worden vergeten, neem dan contact op met Henk Hobus 06-11725464 of Tjeu Bonten 06-10439294
De eerstvolgende ophaaldag is: woensdag 14 december 2016