• Examens
Op 29 november en 1 december vinden praktijkexamens plaats. Van onze vereniging gaan 3 jeugdleden op examen. Wij wensen Pien Kerkhofs, Timo Berghs en Jordy Lambers heel veel succes toe.

• Hobbymarkt
Morgen vindt in Baexheimerhof een grote hobbymarkt georganiseerd door fanfare Aurora plaats.
Ook diegene die niet op het werkschema staan zijn van harte welkom om een kijkje te gaan nemen.

• Sponsorkliks: Inkopen voor Sinterklaas en Kerst
Heb je nog cadeautjes voor Sinterklaas nodig of moet je nog Kerstinkopen doen ? Of wellicht een wintersportvakantie boeken? En wil je dit via het internet bestellen? Ga dan eerst op de website van Aurora naar Sponsorkliks of rechtstreeks via https://www.sponsorkliks.com/products/shops.php?club=4191 naar je favoriete webwinkel! Op deze manier kun je fanfare Aurora een klein beetje sponsoren met jou aankoop. Van het aankoopbedrag gaat er namelijk een gedeelte naar fanfare Aurora, veelal variërend van 2 tot 10%!
Voor de koper blijft de prijs echter gelijk, waardoor het je niks extra’s kost!

Vrijdag 2 december repetitie 20.00-22.15 uur in Baexheimerhof, dirigent Mark Prils
Zaal gereed maken Sjra Peeters, Loes Jacobs, Elle Houben
Vrijdag 9  december repetitie 20.00-22.15 uur in Baexheimerhof, dirigent Mark Prils
Zaal gereed maken Patricia Janssen, Anke Lamkin, Pieter Winkelmolen
Extra repetitie samen met Con Amore ivm Sylvesterconcert
dinsdag 27 december 20.00 uur in Baexheimerhof

Vrijdag  2 december: repetitie 18.30-19.45 uur in Baexheimerhof, dirigent Ivo Allers
Vrijdag  9 december: repetitie 18.30-19.45 uur in Baexheimerhof, dirigent Ivo Allers

Vrijdag 2 december: repetitie 19.00-20.00 uur in Baexheimerhof, dirigent Hub Geraats
Vrijdag 9 december: repetitie 18.45-19.45 uur in Baexheimerhof, dirigent Hub Geraats

Woensdag 30 november: 19.15-21.00 uur in Baexheimerhof, dirigent Ruud Joris
Woensdag 7 december: 19.15-21.00 uur in Baexheimerhof, dirigent Ruud Joris
Eventuele afmeldingen bij Ruud Joris 06-15360566  ruudjoris@planet.nl

St. Caeciliafeest, zaterdag 19 november
Zaterdag 19 november vierde Fanfare Aurora haar jaarlijkse St. Caeciliafeest. Dit jaar had dit feest een Iers tintje met als titel “Just an Irish day” en het beloofde dan ook een gezellige dag te worden.
We begonnen de middag met een mooie Eucharistieviering. Een H. Mis ter ere van het feest van onze beschermheilige Sint Caecilia, patrones van zang en muziek. De muziek werd verzorgd door één groot orkest van het jeugdensemble de Aurora Super Kids, jeugdfanfare en fanfare. Samen muziek maken is tenslotte het aller-leukst.

De middag werd voor jong en oud vervolgd met handboog en kruisboog schieten bij de Oude Smidse waarna we ook nog gingen strijden voor de winst in een heuse pubquiz waar we vele vragen moesten weten te beantwoorden maar ook een zo hoog mogelijke toren proberen te bouwen van rietjes en spreekwoorden zoeken op een groot A3 vel.
Hier werd iedereen hongerig van en kon men om 19.00 uur in Baexheimerhof aansluiten aan een uitgebreid Iers buffet.

We hebben dit jaar maar liefst 16 jubilarissen: 15 jaar lid zijn Theo Werter, Dion Lamkin, Tiny Knippenberg en Ilse Leevels. 25 jaar lid zijn Ruud Joris, Tjeu Camp, Kelly Ramakers, Susan Hanssen en Petra Breukers en Miriam Pisters. 40 Jaar lid zijn Ruly Geraats, Jos v Herten en Jean Pisters en maar liefst 50 jaar lid zijn Ton Ronckers, Jan Linssen en Ben Bonten.
Na het eten werden deze jubilarissen toegesproken en gehuldigd waarna het feest kon beginnen.
Maar voordat het zover was werd eerst nog stil gestaan bij het afscheid van onze beschermheer. Jan Bosch gaf na 23 jaar het stokje over aan Wim Kloth.

We zijn Jan zeer erkentelijk voor alles wat hij voor onze vereniging heeft gedaan. Vaak wordt ten onrechte gedacht dat de functie van beschermheer een erebaantje is. Maar niets is minder waar. De beschermheer speelt een cruciale rol wanneer het binnen de vereniging minder makkelijk loopt. Dan is de beschermheer een belangrijke sparringspartner voor bestuur en leden. Betrokkenheid, een overall visie en een diplomatieke en integere persoonlijkheid zijn dan belangrijke kwaliteiten. Jan, heel erg bedankt voor alle energie die je in onze club hebt gestoken en we hopen je nog vaak te mogen ontvangen tijdens onze concerten en repetities. Wim, heel veel succes in jouw nieuwe functie.

Daarna kon het feest echt van start gaan.
Er werd veel plezier gemaakt en gedanst op gezellige Ierse muziek die natuurlijk niet mocht ontbreken. Het was een zeer gezellig en geslaagd feest.
Dank aan de organisatie, dank aan de werkgroep Caecilia!

Activiteitenkalender 2016-2017
27 november: Hobbymarkt