Wij wensen iedereen een fijn, gezellig en voor velen van jullie ook muzikaal Bontje oavendj wiekend toe!

• Ensemble uitvaart
Langs deze weg worden de mensen die zich beschikbaar stelden en/of hebben deelgenomen aan het ensemble tijdens de uitvaart van dhr. Schroijen hartstikke bedankt daarvoor.

• Heerschap Verenigt
Van 11 januari t/m 21 februari 2017 ontvang je bij Jumbo Heerschap bij elke besteding van € 15,- in Heythuysen en € 7,50 in Roggel  een voucher met unieke nummering waarmee je t/m 3 maart  een stem kunt uitbrengen voor jouw favoriete vereniging.
Ook Fanfare Aurora is uitgekozen aan deze actie deel te mogen nemen.
Doe je je boodschappen bij de Jumbo, steun dan onze fanfare!
Op zaterdagmiddag 4 februari van 13.30 tot 17.00 uur kunnen we, liefst met zoveel mogelijk mensen, onze vereniging promoten.
Wil je als duo, trio of andere samenstelling een bepaalde periode muziek komen maken, geef je dan op bij een van de bestuursleden. Ook leden die die middag in uniform willen komen zijn erg welkom.
De finale / uitslag is op zaterdag 4 maart 14.00 uur bij Heerschap Heythuysen.

• Sponsorkliks:
Wil je al voorjaars inkopen doen ? Of wellicht een wintersportvakantie boeken? En wil je dit via het internet bestellen? Ga dan eerst op de website van Aurora naar Sponsorkliks of rechtstreeks via https://www.sponsorkliks.com/products/shops.php?club=4191 naar je favoriete webwinkel! Op deze manier kun je fanfare Aurora een klein beetje sponsoren met jou aankoop. Van het aankoopbedrag gaat er namelijk een gedeelte naar fanfare Aurora, veelal variërend van 2 tot 10%!
Voor de koper blijft de prijs echter gelijk, waardoor het je niks extra’s kost!

Vrijdag 3 februari repetitie 20.00-22.15 uur in Baexheimerhof, dirigent Mark Prils
Zaal gereed maken Mark Peeters, Ton Ronckers, Peter Janssen
Vrijdag 10 februari repetitie 20.00-22.15 uur in Baexheimerhof, dirigent Mark Prils
Zaal gereed maken Sjra Peeters, Loes Jacobs, Elle Houben

Vrijdag  3 februari: repetitie 18.30-19.45 uur in Baexheimerhof, dirigent Ivo Allers
Vrijdag  10 februari: repetitie 18.30-19.45 uur in Baexheimerhof, dirigent Ivo Allers

Vrijdag 3 februari: repetitie 18.45-19.45 uur in Baexheimerhof, dirigent Hub Geraats
Vrijdag 10 februari: repetitie 18.45-19.45 uur in Baexheimerhof, dirigent Hub Geraats

Woensdag 1 februari: 19.15-21.00 uur in Baexheimerhof, dirigent Ruud Joris
Woensdag 8 februari: 19.15-21.00 uur in Baexheimerhof, dirigent Ruud Joris
Eventuele afmeldingen bij Bas v Helden 06-46528271

Prinsenreceptie 22 januari
Tijdens de Prinsenreceptie van Prins Paul I en zijn adjudanten John en Frank én Jeugdprins Bart I en Jeugdvorstin Anne was Fanfare Aurora goed vertegenwoordigd en heeft zich van zijn beste kant laten zien tijdens deze muzikale hulde. In een mooie toespraak door voorzitter Sandra Beijer werd allereerst Jeugdprins Bart I en Jeugdvorstin Anne toegesproken en gefeliciteerd. Jeugdprins Bart I en Jeugdvorstin Anne zijn beiden lid van Fanfare Aurora en spelen beide in de jeugdfanfare die Bart dan ook mocht dirigeren tijdens de feestmars “lang zal hij leven”. Hij deed dit met veel overgave en plezier.
Daarna werden Prins Paul I en zijn Adjudanten John en Frank, door de voorzitter gefeliciteerd en werden er leuke anekdotes verteld.
Traditiegetrouw werd ook  Prins Paul I uitgenodigd de feestmars te dirigeren en ook hij volbracht deze taak met zichtbaar veel plezier.
Fanfare Aurora wenst hun allemaal een hele fijne periode en eine super sjoeane Vasteloavend!

Activiteitenkalender 2017
4 februari: Promotie bij Jumbo Heerschap 13.30-17.00 uur