• Concert a.s. zondag 7 mei in Baexheimerhof
Fanfare Aurora 17.45 uur klaar zitten voor inspelen. Heren in uniform, dames volgens kledingadvies. Graag nogmaals extra aandacht voor het kledingvoorschrift, met name de lengte van de rokjes!
Fanfare Concordia 18.15 uur inspelen.
19.00 uur start concert met Fanfare Concordia.
20.00 uur Fanfare Aurora met programma:
- Dynamica - Jan van der Roost
- Extraordinary Journeys - Philip Sparke
- Under the boardwalk - Kenny Young en Arthur Resnick.
- Innuendo - arr. Gérôme Thomas
- Osterfjorden - Stijn Aertgeerts
- The Red Shield - Henry Goffin

• Vacatures
Hierbij nogmaals (in de bijlage) het overzicht van openstaande vacatures.
Graag even bekijken of je aan een van de werkgroepen of commissies je steentje kunt bijdragen. Graag uiterlijk 7 mei reageren.

• Openluchtmis Baronsberg
Zondag 7 mei vindt er om 10.30 uur een openluchtmis plaats bij de Lourdesgrot aan de Baronsberg.
Hier zal naast Kerkelijk zangkoor uit Baexem en Grathem ook een ensemble van Fanfare Aurora haar medewerking aan verlenen.

• Anjeractie
Deze vindt plaats in Roggel en Haelen van 14 mei t/m 20 mei a.s.
Iedereen heeft via de mail het schema ontvangen.
Enkele aandachtspunten:
-Kijk goed of je bent ingedeeld om te collecteren. Mensen die niet reageerden zijn ook ingedeeld.
-18.00 uur vertrekken vanaf Kerkplein om gezamenlijk naar Haelen of Roggel te rijden. Het streven is om rond 20.00 uur weer huiswaarts te gaan.
-Na afloop collectebus inleveren bij Magdaleen Schroijen, Schoorstraat 9.
-Als je verhindert bent, dien je zelf een vervanger te zoeken en dit door te geven aan Henk Bongers henkenelly@home.nl of Magdaleen Schroijen magdaleen-schroijen@hi.nl
-Ben je niet ingedeeld en heb je nog een paar uurtjes vrij, meld je dan alsnog aan bij Henk of Magdaleen.

• Concert SWG groep
Op zondag 14 mei organiseert de SWG een gezamenlijk concert. Zie verderop in de mededelingen voor meer info.
Hiervoor worden 3 personen gevraagd om te helpen zaal inrichten om 9.00 uur en voor hulp aan de bar. Omstreeks 12.00 uur is het concert ten einde.
Je kunt je aanmelden via beantwoorden van deze mail of bij Ruud Joris ruudjoris@planet.nl

• Sponsorkliks
Wil je al voorjaars of zomer inkopen doen ? Of wellicht al een voorjaars of zomervakantie boeken? En wil je dit via het internet bestellen? Ga dan eerst op de website van Aurora naar Sponsorkliks of rechtstreeks via https://www.sponsorkliks.com/products/shops.php?club=4191 naar je favoriete webwinkel! Op deze manier kun je fanfare Aurora een klein beetje sponsoren met jou aankoop. Van het aankoopbedrag gaat er namelijk een gedeelte naar fanfare Aurora, veelal variërend van 2 tot 10%!
Voor de koper blijft de prijs echter gelijk, waardoor het je niks extra’s kost!

Vrijdag 12 mei repetitie 20.00-22.15 uur in Baexheimerhof, dirigent Mark Prils
Zaal gereed maken Karen Peeters en Miriam Pisters
Vrijdag 19 mei repetitie 20.00-22.15 uur in Baexheimerhof, dirigent Mark Prils
Zaal gereed maken Yvonne Custers, Anita Jenniskens, Jeanine Kierkels

Vrijdag 12 mei: repetitie 18.30-19.45 uur in Baexheimerhof, dirigent Ivo Allers
Vrijdag 19 mei: repetitie 18.30-19.45 uur in Baexheimerhof, dirigent Ivo Allers
Eventuele afmeldingen bij Joris Janssen 06-39366097 of afmeldenjeugd@fanfareaurora.nl

Vrijdag 12 mei: repetitie 18.45-19.45 uur in Baexheimerhof, dirigent Hub Geraats
Vrijdag 19 mei: repetitie 18.45-19.45 uur in Baexheimerhof, dirigent Hub Geraats
Eventuele afmeldingen bij Hub Geraats 06-25653412 of afmeldenjeugd@fanfareaurora.nl

Dinsdag 9 mei extra repetitie, 19.45 uur aanwezig zijn
Woensdag 10 mei: 20.00 uur in Baexheimerhof, dirigent Ruud Joris
Woensdag 17 mei: 19.15-21.00 uur in Baexheimerhof, dirigent Ruud Joris

‘Aurora meets Aurora’
Op zondag 14 mei a.s. zullen Slagwerkgroep Fanfare Aurora (Baexem) en Malletband Fanfare Aurora (Heesch) gezamenlijk een concert verzorgen onder de naam ‘Aurora meets Aurora’.
De malletband uit het Brabantse Heesch bezoekt Baexem van 12 t/m 14 mei voor een repetitieweekend om aan hun nieuwe concertprogramma te werken. Tijdens het concert op zondag 14 mei (ter afsluiting van het repetitieweekend) zal dat programma ten gehore worden gebracht met muziek van onder andere Coldplay, Stevie Wonder en Jerry Lee Lewis. De 17-koppige malletband uit Heesch staat onder leiding van dirigent Patrick van den Heuvel.
Slagwerkgroep Fanfare Aurora (onder muzikale leiding van Ruud Joris) zal eveneens een geheel nieuw en afwisselend concertprogramma ten gehore brengen met slagwerkcomposities van Etiënne Houben, Wibrand van Norel en de Amerikaanse componist Patrick Glenn Harper.
Het concert start om 10.30 uur in Baexheimerhof (gratis toegang).

Activiteitenkalender 2017
7 mei: Ensemble Fanfare Aurora deelnemen aan de Mariamis Baronsberg, 10.30uur