• Opnames
De filmopnames van het concours zijn te bekijken via onze website.
De juryrapporten zijn na inloggen in te zien via het ledenmenu-interne links.
De geluidsopnames zijn na inloggen in de ledenluisterhoek te beluisteren.

• Beëindiging lidmaatschap
- Annemiek Selder heeft haar lidmaatschap aan fanfare Aurora beëindigd. Het bestuur heeft haar bedankt en afscheid genomen.
- Peter Coolen is gestopt als spelend lid bij fanfare Aurora

• Penningmeester
Penningmeester Irene Verheggen heeft te kennen gegeven zich tijdens de ALV niet meer herkiesbaar te stellen.
Het bestuur is hierdoor opzoek naar een nieuwe penningmeester.

• Allerzielen 4 november
Zijn hiervoor 7-9 muzikanten in de gelegenheid om de H.Mis van 15.00 uur op te luisteren? Graag aanmelden bij Irene, Irene.Verheggen@home.nl of via beantwoorden deze mail.

• Hobbymarkt
Het werkschema is verzonden.
Kijk  goed of je staat ingedeeld. Bij verhindering zelf voor vervanging zorgen en dit doorgeven aan Henk Hobus of Nico v Deursen.

• Caecilia 10 november
De uitnodigingen zijn verzonden.
Wij hopen op veel aanmeldingen.

• Sinterklaasintocht 18 november
Sinterklaas is ook dit jaar op zoek naar 4 Aurora zwarte Pieten.
Vind je dit leuk en ben je in de gelegenheid om een paar uurtjes gezellig de kleintjes te vermaken, geef je dan op via deze mail.
Graag vernemen wij ook wie in de gelegenheid is Sinterklaas muzikaal te begeleiden vanuit de Smidse naar Baexheimerhof.
Rond 15.00 uur zal Sinterklaas in Baexheimerhof arriveren.

Wil je al een nieuwe wintergarderobe aanschaffen of al een heerlijke wintersportvakantie boeken? Of wil je gewoon een aankoop via internet doen? Ga dan eerst op de website van Aurora naar Sponsorkliks of rechtstreeks via https://www.sponsorkliks.com/products/shops.php?club=4191 naar je favoriete webwinkel! Op deze manier kun je fanfare Aurora een klein beetje sponsoren met jou aankoop. Van het aankoopbedrag gaat er namelijk een gedeelte naar fanfare Aurora, veelal variërend van 2 tot 10%!
Voor de koper blijft de prijs echter gelijk, waardoor het je niks extra’s kost!

Vrijdag 2 november 20.00-21.30 uur Korte repetitie waarna gezellig samenzijn met hapjes
Zaal gereed maken Anke Lamkin, Pieter Winkelmolen
Vrijdag 9 november 20.00-22.00 uur
Zaal gereed maken Karen Peeters, Ymke vd Hurck

Vrijdag 2 november 18.30-19.45 uur
Vrijdag 9 november 18.30-19.45 uur
Eventuele afmeldingen bij Ivo Allers 06-23159294 of afmeldenjeugd@fanfareaurora.nl

Vrijdag 2 november 18.45-19.45 uur
Vrijdag 9 november augustus 18.45-19.45 uur

Maandag 29 oktober ipv 31 oktober
7 november komt te vervallen
Eventuele afmeldingen bij Bas v Helden 06-46528271

Herfstconcert Jeugdfanfares 28 oktober
Onder het motto “de jeugd heeft de toekomst”  slaan enkele jeugdfanfares de handen in elkaar en organiseren een gezamenlijk concert.
Voor u zullen optreden de jeugdfanfare van Fanfare Aurora Baexem, Forever Young (de jeugdfanfares Concordia Leveroy en St Liduina Kelpen-Oler) en slagwerkgroep the Beat Boys
U bent zondag 28 oktober van harte uitgenodigd op dit gratis toegankelijke herfstconcert dat om 11.00 uur aanvangt en plaats vind in Baexheimerhof, Kerkstraat 1a te Baexem.
De jeugd heet u van harte welkom!

Equilibrium concertenreeks en concours
Het afgelopen jaar heeft voor Fanfare Aurora uit Baexem voornamelijk in het teken gestaan van de vernieuwende concertenreeks Equilibrium (mede mogelijk gemaakt met steun van het VSBfonds) en de voorbereidingen op de concoursdeelname bij de Limburgse Bond van Muziekgezelschappen. Een geslaagde voorbereiding, want met energie en enthousiasme is er hard gewerkt aan een prachtig concertprogramma.

Vrijdag 19 oktober jl. werd de vernieuwende concertenreeks afgesloten met een prachtig concert in eigen dorp. Zondag 21 oktober werd dit programma uitgevoerd voor een goedgevulde Oranjerie en een deskundige jury op het Bondsconcours. Na een sfeervolle opening met het werk ‘The Cauldron’, volgde het klankvolle ‘Osterfjorden.’ Deze uitvoering werd door het publiek beloond met een geweldig applaus. De betoverende sopraan Anneke Luyten, die het werk ‘I shall love but thee’ samen met Aurora ten gehore bracht, kon zelfs rekenen op een staande ovatie.
‘Equilibrium’ was het sluitstuk van het concert en het korps en de dirigent werden wederom beloond met een langdurige staande ovatie. Een prachtig moment, waarvan we als muzikanten ontzettend hebben genoten.

Na een kort intermezzo werden de jury-oordelen bekend gemaakt en ging Aurora naar huis met een prachtige 1e prijs met 84,08 punten.
Onder het genot van een hapje en een drankje hebben vele muzikanten nagenoten van deze intensieve dag.

Wij danken iedereen die heeft bijgedragen aan de voorbereidingen op en de deelname aan het concours.

Activiteitenkalender 2018
28 oktober: Concert Jeugdfanfare 11.00 uur in Baexheimerhof