Herstart repetitie grote korps
Na een repetitiepauze van 8 maanden was het gisteravond weer zo ver dat ook de muzikanten van het grote korps weer hun instrument uit het koffer hebben gepakt. Gestart werd met een korte repetitie van 75 minuten. Het niveau viel Mark Prils niet tegen. Na de repetitie werd er volop van de gelegenheid gebruik gemaakt om op het terras van de BHH bij te praten en te genieten van een drankje.

Hulp gevraagd bij workshops BS Harlekijn 24 en 25 juni a.s.
We zijn nog steeds op zoek naar een aantal enthousiaste muzikanten die ons willen helpen bij het muziekproject dat de fanfare samen met de basisschool en Myouthic organiseert. De kinderen gaan tijdens een leuke vossenjacht op zoek naar muzikanten en beantwoorden vragen over de instrumenten die ze tegenkomen. Als muzikant hoef je niet veel te spelen, het mag natuurlijk wel!
Wie wil/kan donderdag 24 juni en/of vrijdag 25 juni een paar uurtjes vrijmaken om van 9.00 tot 11.30 uur te helpen bij deze leuke activiteit. We zoeken voor beide dagen: een saxofoon, een klein koper instrument, een groot koper instrument en een slagwerker. Je kunt je aanmelden bij Anniek via mail (anniekparren@outlook.com) of app 0610636003 of bij Henk aan de bar.

Vrijdag 18 juni 20.00-22.00 uur
Zaal gereed maken Simone Geraats en Marc Lambers
Vrijdag 25 juni 20.00-22.00 uur
Zaal gereed maken René Hochstenbach en Louis Slabbers
Afmelden: uiterlijk vrijdagmiddag 12.00 uur bij Jos van Herten (0475) 45 28 92 of via de website.

Vrijdag 18 juni
Beginners : 18.30-19.15 uur
Gevorderden: 19.30-20.15 uur
Vrijdag 25 juni
Beginners : 18.30-19.15 uur
Gevorderden: 19.30-20.15 uur
Afmelden: uiterlijk vrijdagmiddag 12.00 uur via afmeldenjeugd@fanfareaurora.nl

Activiteitenkalender 2021
24 en 25 juni     Workshops BS Harlekijn
9 juli                 Zomerconcert
9 - 16 juli          Donateursactie
3 september     ALV
17 oktober       OSC
6 november      Caeciliafeest
28 november    Hobbymarkt
11 december    Pubquiz
19 december    Kerstconcert met Con Amore en Schutterij St. Jan o.v.b.