Wij wensen iedereen een heel fijn Caeciliafeest toe!
En morgen een geslaagde en hopelijk drukbezochte hobbymarkt!
Graag jullie aandacht voor onderstaande zaken.

Fanfare Roead, geal en greun
Onze fanfare zal de komende periode roead, geal en greun gaan kleuren.
Tijdens het uitroepen van de prins, jeugdprinses  en het boerenbruidspaar op zaterdag 18 november stonden dit jaar meerdere fanfare leden of ouders of kinderen van leden op de bühne.
Zo zal Prins Gregor I met zijn dochter Prinses Elise I gaan regeren over het Plekploasterriek.
Bij de boorebroelof is Linda Berghs, de moeder van jeugdlid en trompettiste Emme Nieuwesteeg, boorebroed. John Hoebers, de boorebroedegom, is de vader van jeugdlid en slagwerker Ian Hoebers en daarnaast is Ian de broer van de jeugdboorebroedegom Rens Hoebers.
Getuige van de boorebroedegom, Paul, is de vader van jeugdlid en slagwerker Stan Scheepers.
En bij de jeugdboorebroelof is Leah Ramakers, dochter van Kelly Ronckers, jeugdboorebroed.

Wij feliciteren hen allen en wensen hen samen met hun hele aanhang heel veel plezier de komende weken en eine super sjoeäne vasteloavend !!

Geslaagd
Op 21, 22 en 23 november vonden de praktijkexamens bij Cultuur Perron plaats.
Wij feliciteren Thijn, Marit, Iris, Fleur, Niels en Tim met het behalen van hun diploma!!
Op 14 januari 2024 zullen zij hun diploma in ontvangst kunnen nemen.

Optreden AZC
Bericht van de school van het AZC aan de fanfare: Dit jaar willen we weer een kinderdiner organiseren en wel op dinsdagavond 19 december. Nu is dus de vraag of we jullie dan ook weer mogen verwelkomen. Dit zou dan plaatsvinden tussen 18.00 uur tot 19.00 uur.
Wie kan er meedoen met deze gezellige en door de bewoners van het AZC zeer gewaardeerde activiteit. Meld je aan bij Jean Pisters 06-10595262

Caecilia 25 november
H.Mis. aanvang 14.00 uur allen in uniform 13.45 uur klaar zitten in de kerk.
Programma:
-Intrede: Hymn to the Fallen
-Offerande: Benedictus
-Communie:  deel uit Pocahontas & Lord of the Rings
-Na de zegen: Pastime with good Company
-Reserve: The Ashoken Farewel

Na de Mis is er nog tijd om je thuis te verkleden.
Middagprogramma start om 16.00 uur, vanaf 18.00 uur is inloop voor het eten dat om 18.30 uur zal aanvangen. Om 22.30 uur einde avondactiviteit voor de kinderen.

Activiteiten opleidingsorkest
-25 november Caeciliaviering H.Mis. aanvang 14.00 uur allen in groene T-shirt 13.45 uur klaar zitten in de kerk. Programma: - Tattoo
                                 - Wolves

Vacatures
-          Bestuur: Het bestuur is opzoek naar 2 nieuwe bestuursleden. Bart zal als voorzitter tijdens de ALV 2024 aftreden en Anniek zal eind van het jaar haar bestuurstaken neerleggen. Heb jij ambities om een bestuursfunctie te vervullen? Meld je dan bij Bart Joris.
-          Muziekcommissie: De commissie is op zoek naar een nieuw commissielid om mee te denken over de invulling van muzikale zaken. Heb je interesse, meld je bij Johan Custers.
-          WG “kerkconcert” 20 aprilEr zal een werkgroep geformeerd gaan worden. Er is nog 1 iemand nodig om mee te organiseren van oa pr, aankleding, geluid, etc. Heb je interesse, meld je bij Johan Custers.

OPROEP: Ontbrekende foto’s verzamelen
Het afgelopen jaar zijn er meerdere fanfare activiteiten geweest waarvan helaas geen foto’s zijn verkregen om op de website te plaatsen.
Om het fotoarchief weer compleet te maken, vragen we of iemand foto’s heeft van de volgende activiteiten:
16 april 2022: Concert in Bombardon i.s.m. Harmonie Philomena uit Haelen
19 november 2022: Caeciliafeest (middag en avond)
Mocht je een of meerdere foto’s hebben dan graag sturen naar Jos van Herten, via mail of Wetransfer: jjhvanherten@gmail.com
Of weet je wie foto’s genomen heeft bij één van de activiteiten, laat het Jos even weten.

Repetitie fanfare Aurora o.l.v. Maurice Daemen
Vrijdag 1 december
Zaal gereed maken: Simone Geraats en Lieke Geraats
Vrijdag 8 december
Zaal gereed maken Iris Schroijen en Evy Bonten
Afmelden: uiterlijk donderdagmiddag 12.00 uur bij Jos van Herten 06-53594241 of via afmelden@fanfareaurora.nl of via de website

Vrijdag 1 december
Beginners : 18.45-20.00 uur
Gevorderden: 19.15-20.30 uur
Vrijdag 8 december
Beginners : 18.45-20.00 uur
Gevorderden: 19.15-20.30 uur
Afmelden: uiterlijk vrijdagmiddag 12.00 uur via afmeldenjeugd@fanfareaurora.nl

Activiteitenkalender 2023 en 2024
25 november                Caeciliafeest 14.00 uur H. Mis 16.00 uur start middagprogramma
26 november                Hobbymarkt
9 december                  Pubquiz
24 december                Opluisteren Gezinsmis Opleidingsorkest 19.00 uur
25 december                Opluisteren Hoogmis Kerstmis 10.30 uur
30 december                Winterfestijn
6 januari 2024               Nieuwjaarstreffen BHH “Hart en Nieuw”
14 januari 2024             Prinsenreceptie 12.11 uur
2 maart 2024                Potgrondactie
14 april 2024                 Onderling solisten concours
20 april 2024                 Concert in de kerk
11 of 12 mei 2024         Meiboom plaatsen
24 mei 2024                  ALV
28 juni 2024                  Zomerconcert
Najaar 2025                  Concours

Sponsoring Geld & Woning
Mark Peeters, Financieel Adviseur via Geld & Woning (https://geldenwoning.nl/hypotheekadvies-roermond), kan fanfare Aurora sponseren.