Wij wensen jullie allen en je naasten een hele fijne en gezellige jaarwisseling toe!

Beëindiging lidmaatschap
Dinja Linssen (opleidingsorkest) en Hugo Staal (doorstromer naar opleidingsorkest) hebben hun lidmaatschap aan fanfare Aurora beëindigd.

Winterfestijn 30 december
Vanaf 19.30 uur zaal geopend en aanvang is om 20.00 uur.
Dames volgens kledingadvies , heren in uniform.
Klaarzitten om 19.45 uur. Podium betreden via de achterkant. Denk aan de zwarte mappen!

Programma:
1.                   Pastime with good company
2.                   Benedictus
3.                   A gospel Christmas
4.                   Break out
5.                   Downton Abbey
6.                   Ukranian bell Carol
Na afloop is er hulp nodig om de zaal op te ruimen.

Hart & Nieuw 6 januari
Hart voor Baexem organiseert een grote nieuwjaarsborrel voor alle mensen van Baexem,
voor jong en oud.
Van 16.00-17.30 uur start de dag met een opruimactie, “Baexem Hartstikke schoon”.  In groepen gaat men zwerf- en vuurwerkafval in Baexem opruimen.
Aansluitend in Baexheimerhof eten dmv diverse stands en programma met muziek en gezellig samenzijn en ook voor de jeugd zal er een en ander worden georganiseerd. Iedereen is hier van harte welkom!
Er staan statafels voor elke vereniging waar leden zich kunnen ontmoeten om nieuwjaar te wensen.
Er staat dus ook een tafel voor Fanfare Aurora.
Daarbij vragen wij ook namens Hart voor Baexem om reclame te maken voor dit event.
Ook vraagt Hart voor Baexem mensen om te helpen flyeren, zaal versieren in de ochtend van 6 januari en opruimen op zondag 7 januari. Heb je zin en tijd: geef dit dan door via beantwoorden van deze mail.

OPROEP: Ontbrekende foto’s verzamelen
Het afgelopen jaar zijn er meerdere fanfare activiteiten geweest waarvan helaas geen foto’s zijn verkregen om op de website te plaatsen.
Om het fotoarchief weer compleet te maken, vragen we of iemand foto’s heeft van de volgende activiteiten:
16 april 2022: Concert in Bombardon i.s.m. Harmonie Philomena uit Haelen
Mocht je een of meerdere foto’s hebben dan graag sturen naar Jos van Herten, via mail of Wetransfer: jjhvanherten@gmail.com
Of weet je wie foto’s genomen heeft bij één van de activiteiten, laat het Jos even weten.

Vrijdag 5 januari
Vrijdag 12 januari

Afmelden: uiterlijk donderdagmiddag 17.00 uur bij Jos van Herten 06-53594241 of via afmelden@fanfareaurora.nl of via de website

Vrijdag 5 januari