A Mass for Peace zaterdag 20 april
We kunnen terugkijken op een zeer geslaagd, goed bezocht evenement.
Grote dank aan de werkgroep die ontzettend veel werk heeft geleverd. Ook dank aan allen die op welke wijze dan ook hebben geholpen en dank aan dirigent alle muzikanten voor jullie inzet!
De geluidsfragmenten zijn terug te beluisteren: log in op onze fanfare site. Ga onder ledenmenu naar-Luisterhoek voor leden. Met dank aan Pieter.

Pupiterlampjes
Er zijn nog 2 pupiterlampjes zoek na afgelopen zaterdag. Graag even jullie tas/koffer controleren en retour geven aan Sjra Peeters.

Koningsdag 27 april
Allen in uniform 13.15 uur verzamelen bij schutterslokaal (instrumentenkoffers kunnen in de kelder). Waarna we om 13.30 uur gezamenlijk de kinderen ophalen op het Raadhuisplein en begeleiden naar de sportvelden. Bij terugkomst is er eerst een korte ceremonie en mogelijke huldiging van gedecoreerde.
Ook dit jaar mogen de fanfareleden op een Koningsvogel schieten, graag wel een ID mee brengen i.v.m. registratie.

Meiviering Baronsberg 5 mei
Om 11.00 vindt bij Baronsberg een H.Mis, Mariaviering plaats. Deze dienst zal door een combo uit de fanfare ism het Clusterkoor, muzikaal worden opgeluisterd.

17 mei Opschoningsactie muziekmap voor de muzikanten van het grote korps
De MC zal binnenkort de lijst uitdelen.

Meiboom plaatsen 25 mei
Verzamelen om 14.45 uur op het kerkplein om vervolgens samen met Schutterij St. Jan om 15.00 uur de Meiboom op te halen. Meer details volgen binnenkort.
Bigband Avond 25 mei
In de avond zullen er een tweetal bigbands (Bigband Budel en Bigband The Ambassadors Kessel) optreden in de Baexheimerhof, aanvang 20.00 uur.

Jeugdconcert Kids into movies 2 juni
Op zondag 2 juni staat er een gezamenlijk concert voor het opleidingsorkest samen met jeugdfanfares For ever Young en de Beat Boys uit Leveroy en Elturo (Ell, Tungelroy en Stramproy) op de agenda. Dit Kids into movies concert zal plaatsvinden in de Baexheimerhof, aanvang 14.30 uur.
Iedereen is hierbij van harte welkom!

Figuranten gezocht
We zoeken personen (jong en oud) die op de foto willen voor onze nieuwe social media campagne / vacatures om nieuwe muzikanten te werven in de regio.
Lijkt het je leuk het gezicht van de fanfare te zijn?
Meld je dan bij Simone of Bart.

Vrijdag 3 mei
Vrijdag 10 mei geen repetitie
Afmelden: uiterlijk donderdagmiddag 17.00 uur bij Jos van Herten 06-53594241 of via afmelden@fanfareaurora.nl of via de website

Vrijdag 3 mei
18.45-19.15      Beginners
19.15-20.00      Allemaal: doorspelen van de nieuwe werken samen met slagwerk.
20.00-20.30      Blazers behalve de starters en slagwerkers.
Vrijdag 10 mei geen repetitie

Activiteitenkalender