Graag jullie aandacht voor onderstaande zaken:

•Repetitiebezoek
Graag willen wij als bestuur het repetitiebezoek onder jullie aandacht brengen en een oproep doen  indien mogelijk de repetitie frequenter te bezoeken.
Dit is in het belang van de muziek en van de vereniging.

•Rabobank clubkas campagne
Periode van stemmen is voorbij, uitslag is bekend en dat betekend voor Fanfare Aurora 234 stemmen en dat is goed voor het mooie bedrag van € 804,-
Iedereen bedankt voor het uitbrengen van je stem(men) op fanfare Aurora.

•Collecteren Anjeractie
Komende week, van 1 juni t/m 5 juni gaan we in Haelen en Roggel collecteren voor de Anjeractie. Vertrek om 18.30 uur bij BHH en rond 20.00 uur ben je dan weer klaar.
Het schema met de daarbij behorende informatie hebben jullie allemaal ontvangen.
Veel succes en alvast bedankt voor de moeite.
Als er nog mensen zijn die a.s. maandag t/m vrijdag avond toch nog een paar uurtjes beschikbaar zijn om te collecteren stellen wij dit zeer op prijs.
Kom dan om 18.30 uur naar Baexheimerhof of meld je aan bij Irene Verheggen  irene.verheggen@home.nl

Wij feliciteren namens bestuur, dirigenten en leden, Geert als nieuwe exploitant van de Bombardon in Heythuysen en wensen hem daarmee heel veel succes en plezier toe.

•St. Jansfeest
Morgen vindt er vanaf 13.30 uur op het kerkplein het St. Jansfeest en het dorpsschieten plaats.
Opbrengst van deze festiviteiten komt ten goede aan de renovatie van de kerktoren.
De fanfare neemt deel aan deze middag met “wedstrijd basblazen” dat door Rob zal worden begeleid.
Het zou fijn zijn als ook de leden van de fanfare indien mogelijk een kijkje gaan nemen  op het kerkplein.

Vrijdag 5 juni 20.00-22.15 uur in Baexheimerhof, dirigent Mark Prils
Zaal gereed maken Els Jacobs, Pieter Winkelmolen
Vrijdag 12 juni 20.00-22.15 uur in Baexheimerhof, dirigent Mark Prils
Zaal gereed maken Lotte Wijen, Annemiek Selder, Jan Linssen

Vrijdag 5 juni 18.30-19.45 uur in Baexheimerhof, Ivo Allers
Vrijdag 12  juni 18.30-19.45 uur in Baexheimerhof, Ivo Allers
Eventuele afmeldingen bij Joris Janssen 06-39366097 of jorisbx@gmail.com

Vrijdag 5 juni: 18.30 -19.30 uur in Baexheimerhof, dirigent Loes Jacobs en Anke Lamkin
Vrijdag 12 juni: 18.30 -19.30 uur in Baexheimerhof, dirigent Loes Jacobs en Anke Lamkin
Eventuele afmeldingen bij Loes Jacobs 06-52292349  loes.jacobs@hotmail.com
of Anke Lamkin 06-20545725 ankelamkin@hotmail.com

Woensdag 3 juni: 19.15-21.00 uur in Baexheimerhof, dirigent Ruud Joris.
Woensdag 10 juni:19.15-21.00 uur in Baexheimerhof, dirigent Ruud Joris.

Woensdag 10 juni  2015  OUD-PAPIERACTIE in Baexem
Wilt u het papier s.v.p. omstreeks 18.00 uur aan de weg zetten, gebonden of in dozen van MAXIMAAL 20 KG, zonder hout of plastic. De bewoners van de Dorpstraat/Stationstraat worden verzocht het oud papier te plaatsen aan de straatzijde met de even nummers, vanwege de veiligheid van de ophalers. Bij voorbaat dank voor uw medewerking!
Hulp wordt verwacht van: Peter Hupkens, Johan Custers, Joris Janssen, Ben Bonten, Jos van Herten, Huub Peeters, Marcel Hanssen, Ruud Knippenberg
Bijrijders: Tjeu Bonten, Jan Linssen . Reserve: Rob Peeters en Henk Bongers
De eerstvolgende ophaaldag is: woensdag 8 juli 2015

Activiteitenkalender 2015